فرماندار باوی استقرار برخی اداره های دولتی دراین شهرستان راخواستار شد

خورنا: فرماندار باوی استقرار برخی اداره های دولتی و عمومی در این شهرستان را برای خدمات رسانی بهتر به مردم خواستار شد.

 ˈحیدر سیدیˈ افزود: استقرار نیافتن برخی اداره ها و دستگاهها دولتی در این شهرستان سبب شده تا مردم برای انجام کارهای اداری به مرکز استان مراجعه کنند.

وی گفت: با گذشت چهار سال از تبدیل باوی به شهرستان هنوز شماری از اداره ها از جمله کار، تعاون و رفاه اجتماعی ، هلال احمر و اوقاف و امور خیریه در این شهرستان کار خود را شروع نکرده اند و مردم برای کارهای اداری سرگردان بوده و از این بابت ابراز نارضایتی می کنند.

فرماندار شهرستان باوی با اشاره به تاکید استاندار خوزستان مبنی برای استقرار همه اداره های دولتی و عمومی در این شهرستان گفت: با این وجود برخی اداره های کل برای استقرار اداره های تابعه هیچ اقدامی انجام نداده اند.

سیدی آمادگی فرمانداری باوی برای واگذاری زمین مورد نیاز برای استقرارهای اداره های شهرستانی را اعلام کرد و گفت: آمادگی داریم زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان های دولتی را به صورت رایگان تامین کنیم.

وی گفت: به لحاظ سازمانی ، همه اداره های دولتی موظف هستند طبق مصوبه دولت اداره های شهرستانی را در مناطقی که به شهرستان ارتقا یافته اند مستقر کنند.

سیدی استقرار اداره های دولتی در این شهرستان را یک خواست عمومی عنوان کرد و خواستار تسریع در راه اندازی برخی اداره های دولتی در این منطقه شد.

چهار سال پیش شهرستان باوی (با مرکزیت شهر ملاثانی) در ۲۵کیلومتری شمال اهواز با مصوبه هیات دولت به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان با دو بخش و ۱۳۴روستا حدود ۱۴۰هزار نفر جمعیت دارد و دارا بودن ۶۰ هزار هکتار اراضی قابل کشت، واقع شدن دانشگاه رامین و نیروگاه دوهزار مگاواتی رامین، شرکت نیشکر دهخدا و واقع شدن در یکی از مسیرهای جنوب به شمال خوزستان از مزیت های و ظرفیت های این منطقه به شمار می رود.