قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس: بخاطر رفتار زشت نصرتی و شیث عذرخواهی می‌کنم

خورنا: جمشید زارع درخصوص حرکت زشت محمد نصرتی و شیث رضایی در بازی پرسپولیس مقابل تیم داماش گیلان گفت: من ضمن انتقاد از اشاعه‌دهندگان اینگونه اخبار و تصاویر که بر خلاف آموزه‌های دینی ماست، از جامعه ورزشی، ورزش‌دوستان و به ویژه هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: اطمینان می‌دهیم که باشگاه پرسپولیس در این زمینه قاطعانه تصمیم‌گیری خواهد کرد. آنچه که مسلم است مدیران باشگاه از رفتارهای اخلاق‌مدارانه و اعتقادات خود درخصوص داشتن باشگاهی پاک، منزه و اخلاق‌گرا کوتاهی نخواهد کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در شرایطی که تیم پرسپولیس با یک برد شیرین مقابل داماش قصد آغاز تعطیلات چند هفته‌ای را داشت تا با انرژی مضاعف و برنامه‌ریزی مدون به رقابت‌های لیگ بازگردد رفتار یک بازیکن بی‌فکر و بی‌توجه آرامش را از باشگاه گرفت. بنابراین هواداران مطمئن باشند که با خاطیان شدیداً برخورد خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر که روز شنبه برگزار شد به برتری ۳ بر ۲ سرخپوشان تهرانی انجامید. در این مسابقه محمد نصرتی و شیث رضایی پس از گلزنی تیم‌شان حرکات زشتی انجام دادند که به احتمال فراوان جرایمی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *