دستگیری ۶۲ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در تهران

خورنا: رئیس پلیس تهران گفت: ۶۲ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار طی عملیات ویژه پلیسی دستگیر شدند.

سردار حسین ساجدی نیا روز یکشنبه در حاشیه عملیات دستگیری اراذل و اوباش معروف و سطح یک پایتخت از شناسایی دستگیری ۶۲ نفر از اراذل و اوباش شناخته‌شده تهران در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان با اقدامات اطالاعاتی خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: در این طرح که توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری عوامل یگان امداد انجام شد، ۶۲ نفر از اراذل و اوباش به اتهام شرارت و ایجاد اختلال در نظم عمومی دستگیر و در همین راستا از دستگیر شدگان بیش از ۹۰۰ قوطی مشروبات الکلی، تعدادی تجهیزات گیرنده ماهواره، سلاح سرد و گرم شامل کلت، چاقو، قمه و دشنه کشف و ضبط شد.

ساجدی نیا تصریح کرد: در این طرح که به درخواست شهروندان تهرانی و برای تثبیت امنیت و آرامش انجام شد، مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی و سنتی شامل تریاک، کراک و شیشه به همراه ۵۰۰ لوح فشرده مبتذل، مستهجن و آلات و اداوات مصرف مواد مخدر نیز کشف شد.

وی همچنین با اشاره به استمرار طرح امنیت محله‌محور تاکید کرد: این طرح بنا بر درخواست شهروندان و برقراری امنیت اجتماعی اجرا می‌شود و متهمانی که در این رابطه دستگیر شده‌اند پس از انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی تحویل داده می‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *