اظهارات محصولی درباره‌ی سلامت اقتصادی خود و نقش مصباح‌یزدی در جبهه‌پایداری

خورنا: صادق محصولی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در پاسخ به سوالی اظهار کرد: گفتمان سوم تیر چیز جدیدی نیست و جبهه پایداری نیز این ادعا را ندارد و این گفتمان همان گفتمان انقلاب است و قبل از دولت نهم نیز وجود داشته است، اما به شکل جبهه پایداری ظهور نداشت.

وی در پاسخ به این‌که چرا زودتر از این‌ها نسبت به انحراف اعلام موضع نکرده است؟ گفت: از کسانی مانند آقای فتاح که در سپاه هستند یا آقای صفارهرندی و متکی که در دولت نهم نیز حضور داشتند بپرسید که مواضع جبهه پایداری از قبل چگونه بوده است و قطعا آن‌ها پاسخ خواهند داد که اعضای جبهه پایداری بیشترین ایستادگی را در مقابل انحراف داشتند.

وی با بیان این‌که «شاخص ما رهبری است و به دنبال عمل به تکلیف خودمان هستیم» گفت: ما به دنبال اصلاحیم و نه تضعیف. به دنبال این نیستیم که ضد انقلاب از فعالیت‌های ما سوءاستفاده کند در داخل دولت چه من و چه آقای لنکرانی در مقابله با تفکر انحرافی هم‌نظر بودیم.

محصولی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برداشت برخی این است که شما (جبهه پایداری) عامل تفرقه در جبهه متحد اصولگرایی است، اظهار کرد: این حرف دروغ است. متهم کردن دیگران مالیات ندارد اما به فکر قیامت نیز باشید.

وی در ادامه با بیان این‌که «قصد نامزدی مجلس از هیچ حوزه‌ای را ندارم» به توضیح درباره ثروت خود پرداخت و گفت: در اسلام نسبت به تولید ثروت نظر مثبت است، اما چگونه خرج کردن آن نیز مهم است و لذا نه تنها باید از راه مشروع به دست آمده باشد بلکه باید در راه مشروع نیز مصرف شود.

وی با بیان این‌که «از دیگران بپرسید که بچه‌های محصولی چطور زندگی می‌کنند» افزود: یکی از پسرانم مهندسی هوش مصنوعی در دانشگاه امیرکبیر می‌خواند و پسر کوچک‌ترم نیز طلبه است، در سطح متوسط جامعه هستیم و از آن بالاتر نمی‌رویم، ماشین پسر من یک پراید مدل ۸۰ است اما ببینید ماشین پسران مسوولان دیگر چیست.

محصولی گفت: اگر مساله‌ای در مورد ثروت من وجود داشت تا به حال باید سندی ارائه می‌شد، اما اصل قضیه از آن‌جایی شروع شد که وقتی نام من برای وزارت نفت مطرح شد مافیای نفت پیغام دادند که هوای ما را داشته باشید که ما پاسخ دادیم اگر بیاییم برای زدن هوای شما خواهیم آمد، آن‌ها به دنبال کسی بودند که با آن‌ها همراهی کند و اول منافقین بودند که تیتر زدند “سردار ۲۰ میلیاردی”. این است که می‌گویم بی‌دینی مالیات ندارد.

محصولی ادامه داد: وضع زندگی مرا با زندگی مسوولانی که حتی یک روز در بخش خصوصی نبوده‌اند مقایسه کنید.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره آیت‌الله مصباح اظهار کرد: آیت‌الله مصباح هدایت‌گر معنوی جبهه پایداری هستند و از لحاظ سازمانی این‌گونه نیست که در راس آن به عنوان رهبر و لیدر حضور داشته باشند. آیت‌الله مصباح، آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی نیز هر سه با هم رفیق و صمیمی‌اند و این‌که بین آن‌ها اختلاف وجود دارد حرف منافقان و مخالفان اصولگرایان است. هر سه‌ی این بزرگواران در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند، اما این به این معنا نیست که اختلاف سلیقه نداشته باشند بلکه اختلاف آن‌ها به ضرر نیست و اتفاقا باعث رشد می‌شود.

محصولی خاطرنشان کرد: ما به وحدت امیدواریم و بین علما نیز هیچ اختلاف مشکل‌سازی وجود ندارد.

این عضو جبهه پایداری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ما باید اگر دولت کار مثبت و مفیدی انجام داد از آن حمایت کنیم، اما جایی که مشکل داشته باشد نیز در مقابل آن می‌ایستیم.

وی با بیان این‌که «در رابطه با دولت باید مطابق نظر نظام عمل کنیم» افزود: یک بار به آقای احمدی‌نژاد گفتم که ملت شما را با ولایت می‌شناسند البته بعضی‌ها باز به دنبال این هستند که دولت را بزنند و از هر فرصتی برای این کار استفاده می‌کنند.

محصولی در رابطه با پیوستن جبهه پایداری به کمیته ۷+۸ گفت: فضای انتخابات الزاما به صورت فضای فعلی باقی نخواهد ماند، ما در حال رصد اوضاع هستیم نگفتیم وحدت نمی‌کنیم بلکه امیدوار به وحدت هستیم. بحث ما در مورد ائتلاف و پیوند با کمیته ۷+۸ بر سر شکل این وحدت یا ائتلاف است.

وی با بیان این‌که «علیه هم حرف زدن را قطعا پسندیده نمی‌دانیم» خاطرنشان کرد: ما نگفته‌ایم که در جلسات شرکت نمی‌کنیم بلکه در حال رصد فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم و منتظریم و با حالت تعامل نیز منتظریم تا براساس نظرات مقام معظم رهبری به تکلیف خود عمل کنیم.

این عضو جبهه پایداری با بیان این‌که «مخالفت با جریان انحرافی به موقع صورت گرفت» خاطرنشان کرد: فضای رسانه‌ای را به طور کامل در نظر بگیرید ما با طراحی‌های پیچیده دشمن مواجه هستیم و باید خود را برای همه این مسائل آماده کنیم. ما به وحدت اعتقاد داریم اما این‌که بهترین شکل وحدت همین باشد جای بحث وجود دارد تنها شاخص برای ما ولایت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *