شیث رضایی منشوری و ممنوع‌الفعالیت می‌شود

خورنا: یکی از دو بازیکن متخلف پرسپولیس منشوری و ممنوع الفعالیت می‌شود.

حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در مورد تخلفات محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن پرسپولیس در دیدار با داماش گیلان و شادی زننده آنها پس از گل گفت: طبق گزارش‌های رسیده و مستندات موجود، این دو بازیکن باید روز سه‌شنبه در ستاد منشور اخلاقی حاضر شوند و توضیحات خود را در این مورد به طور مکتوب ارایه کنند. پس از آن هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در مورد این دو نفر رای خود را صادر می‌کند.

وی افزود: این مسئله به غیر از بحث احضار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است و این کمیته وظایف خود را طبق قانون انجام می‌دهد. ستاد منشور اخلاقی نیز به طور ویژه به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.

علیپور در مورد اینکه درباره این دو بازیکن چه تصمیمی گرفته می‌شود، گفت: یکی از این دو بازیکن به دلیل اینکه سابقه داشته به شدت با او برخورد می‌کنیم. شاید در این فصل برای ملاحظه حال باشگاه پرسپولیس فقط این بازیکن تنبیهی که کمیته انضباطی برایش در نظر می‌گیرد را متحمل شود اما فصل آینده به او اجازه قرارداد بستن با هیچ باشگاهی نمی‌دهیم و این بازیکن منشوری می‌شود اما در مورد دیگر بازیکن تصمیم دیگری گرفته می‌شود زیرا اولین باری است که چنین کاری انجام داده و مورد دیگر اخلاقی نداشته است.

علیپور از اعلام نام بردن دو بازیکن متخلف پرسپولیس خودداری کرد اما با توجه به صحبت‌های وی می‌توان به این نتیجه رسید که شیث رضایی منشوری می‌شود و محمد نصرتی با جریمه دیگری مواجه خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *