برگزاری همایش‌های آموزشی استانی در رامهرمز

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز از برگزاری همایش‌های آموزشی استانی در این شهرستان خبر داد.

زاهد ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: رامهرمز یکی از شهرهای پرافتخار در عرصه فرهنگ، هنر و مسائل آموزشی بوده و به مردم این شهرستان نیز همیشه افتخار می‌کنیم که دور از عرصه فعالیت‌های فرهنگی نبوده‌اند.

وی ادامه داد: ما باید روی بچه‌ها و جوانانمان کار فرهنگی کنیم و با برنامه‌ریزی درازمدت به نتیجه برسیم زیرا با برنامه‌های کوتاه مدت نمی‌توان ایجاد معجزه کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز تصریح کرد: رامهرمز قطب همایش‌های آموزشی استان است و در حیطه آموزش و پرورش تا کنون همایش‌های مختلفی از جمله، همایش مولفان زیست‌شناسی، فیزیک، کنکور و آزمون‌های مختلفی را برگزار کرده‌ایم که بسیار موفق و تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: گروه مولفان ابتدایی را نیز هماهنگ کرده‌ایم که در آینده نزدیک وارد شهرستان خواهند شد و معلمین ابتدایی را آموزش خواهند داد.

ممبینی عنوان کرد: باید از برخی از قالب‌ها و تنگ نظری‌ها بیرون بیائیم و همه دست به دست هم داده و در توسعه فرهنگ و هنر شهرستان کوشا باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز در پایان گفت: فرهنگ‌سازی را باید از آموزش و پرورش و از بچه‌هایمان آغاز کنیم و اولویت همه ما آموزش و پرورش باشد زیرا اگر ما درست کار کنیم کارمان به جاهای باریک کشیده نمی‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جانان قضیه همایش ۱۴تیر روز یکشنبه چیه؟