تجلیل از کارگران شاغل در پتروشیمی بندر امام

خورنا: به مناسبت روز ملی خلیج فارس و روز جهانی کارگر از تلاشگران عرصه کار و تولید در پتروشیمی بندر امام تجلیل شد.

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: اهمیت کار و کارگر در صنعت و اقتصاد بر کسی پوشیده نیست و این قشر از جامعه به عنوان بازوان توانمند صنعت، یاری‌گر مدیران در رسیدن به اهداف هستند.

رضا امیری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ادامه داد: نقش شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام به عنوان بخش تولیدی در بحث فرهنگی کمتر است بنابراین لازم است در راستای تقویت این بخش، فرهنگ کار و تلاش را در این شرکت نهادینه کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: در حوزه کارگری باید تفکر و نگاه قشری را برطرف و با دید کلان به مشکلات و راه حل‌های موجود بنگریم و باید با دست به دست هم دادن و در کنار هم بودن سعی کنیم تا وضعیت بهتر شود و هر افتخاری که در این مسیر نصیب این شرکت بشود متعلق به تمامی کارکنان این مجموعه است.

در این مراسم که با حضور جمعی از کارگران و رؤسا و مدیران شرکت پتروشیمی بندر امام برگزار شد از کارگران شاغل در این شرکت تقدیر به عمل آمد.

مجتمع پتروشیمی بندر امام در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هکتار در ضلع شمال غربی خلیج فارس در شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد و هدف این شرکت تولید، ذخیره، حمل و نقل و بازاریابی و صدور الفین‌ها، پلی‌الفین‌ها، آروماتیک‌ها و سایر فرآورده‌های پتروشیمی بوده و دارای شرکت‌های مستقل فرعی فرآورش، بسپاران، کیمیا، آب‌نیرو و خوارزمی است.

بیشترین جمعیت شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این شرکت مشغول به کار هستند.