اختصاص اعتبار برای احداث استادیوم در آبادان

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: برای ساخت یک استادیوم فوتبال در آبادان، مبلغ ۸ میلیارد تومان اعتبار از طرف شهرداری آبادان اختصاص داده شده است.

عبدالحسین مکوندی ظهر امروز در نشست خبری شورای اسلامی شهر آبادان، که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این نهاد برگزار شد اظهار کرد: مطالعات اولیه ساخت یک ورزشگاه چمن مصنوعی در منطقه ذوالفقاری آبادان انجام شده و به زودی، کار تعیین پیمانکار و عملیاتی شدن ساخت این ورزشگاه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل کمبود منابع، این پروژه در دو فاز به انجام خواهد رسید که در فاز اول زمین چمن آن به بهره بردری خواهد رسید، و در مرحله دوم کر ساخت سکوی تماشاگران را عملیاتی خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: همچنین پروژه ساخت زمین فوتبال و والیبال ساحلی نیز در کنار رودخانه بهمنشیر در دستور کار شهرداری آبادان خواهد بود.

مکوندی از ساخت ساختمان جدید شورای شهر آبادان در کنار رودخانه بهمنشیر خبر داد و افزود: این پروژه جانمایی شده و به زودی کار احداث آن آغاز و عملیاتی خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهردار آبادان برنامه پنج ساله خود را تحویل این شورا کرده و پس از بررسی، آن را به سمع و نظر رسانه‌ها خواهیم رساند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: پارک بانوان نیز در آبادان رونمایی شده و مکانی در خیابان دبستان برای انجام این پروژه مشخص گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: از مطبوعات و رسانه‌های آبادان تقاضا داریم اخبار شورا را مورد پوشش قرار دهند چرا که تمام مسائل شورا به صورت علنی است و موضوعات مطرح شده در این شورا باید برای مردم روشن شود.