فرصت ۵ روزه شهرداری برای رفع تصرفات عرصه پل لشکر

خورنا: شهردار شوشتر از فرصت پنج روزه برای رفع تصرفات عرصه پل جهانی لشکر شوشتر خبر داد و گفت: در این زمینه هیچ اغماضی نخواهد شد.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برای رفع تصرفات عرصه پل لشکر شوشتر به تصرف‌کننده پنج روز مهلت داده‌ایم تا خود رفع تصرف کند، در غیر این صورت شهرداری در این زمینه رأسا اقدام خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر بخش زیادی از تصرفات تخریب شده ولی عملیات نخاله برداری به دلیل وجود آهن‌آلات انجام نشده است و قرار شده مالک این اقدام را در مدت پنج روز انجام دهد.

شهردار شوشتر افزود: در پرونده تشکیل شده برای متصرف عرصه پل لشکر شوشتر ۵ هزار متر تصرف به ثبت رسیده که قرار است همه این تصرفات برچیده شود و املاک به شهرداری شوشتر باز گردد.

وی تاکید کرد: در رفع تصرفات روز گذشته ۱۳ باب مغازه، دو سوله و ۱۰۰ متر فضای کارگاهی رفع تصرف شده و برای پاکسازی محل از آهن‌آلات و نخاله‌های ساختمانی به متصرف پنج روز مهلت داده شده است.

شهردار شوشتر گفت: در این میان از پرسنل شهرداری شوشتر به ویژه واحد حقوقی و اجرائیات شهرداری باید برای پیگیری‌های مکرر در این زمینه تشکر کرد.

وی تاکید کرد: قرار است برای رفع چهره نازیبای بوجود آمده در کنار این پل طرحی برای زیباسازی این منطقه در نشر گرفته شود که در حال تدوین این طرح هستیم.

شهردار شوشتر گفت: همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر با شهرداری در این زمینه خوب بوده است و این رفع تصرف می‌تواند به بهبود شرایط پل ثبت جهانی شده شوشتر بسیار کمک کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *