آغاز عملیات لکه‌گیری معابر شهری اندیمشک

خورنا: شهردار اندیمشک گفت: در راستای بهسازی معابر شهری تاکنون بیش از ۳ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های این شهر به کار رفته است.

محمد شریفی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: با اجرای این طرح که توسط شهرداری و از اعتبارات داخلی صورت می‌گیرد تاکنون بیش از ۷۵ درصد خیابان‌های اصلی و معابر شهری که بیشترین فرسودگی آسفالت را داشتند، روکش و لکه‌گیری شده است.

وی افزود: متاسفانه در چند سال گذشته نسبت به امر لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری توجه جدی نشده که این امر گلایه‌مندی شهروندان را موجب شده است و ما تلاش داریم که در یک برنامه منسجم و پیگیر این موضوع را حل کنیم.

شهردار اندیمشک با بیان این عملیات روکش خیابان‌ها و معابر شهری اندیمشک در روزهای آینده با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت، تصریح کرد: خیابان‌های اصلی شهر و خیابان‌هایی که عملیات حفاری طرح جامع فاضلاب در آنها به پایان رسیده است، در اولویت روکش و لکه‌گیری آسفالت قرار داشته و عملیات آسفالت در این خیابان‌ها یا پایان پذیرفته و یا در حال انجام است.

بر گزارش خبرگزاری فارس، وضعیت نابسامان خیابان‌ها و معابر شهری اندیمشک به دلیل حفاری‌های گسترده طرح جامع فاضلاب و ترمیم غیر کارشناسی نوارهای حفاری موجب گلایه‌مندی مردم این شهر شده و حل این موضوع از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری و شورای شهر است.