بروجردی: من و پسرانم نقشی در فساد مالی اخیر نداریم/ مقصر اصلی باید اعدام شود

خورنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که من و فرزندانم هیچ نقشی در فساد مالی اخیر نداریم، گفت: معتقدیم مقصر اصلی این حادثه را باید اعدام کنند، مجلس هم از تمام ظرفیت‌های خود برای جلوگیری از سوء استفاده‌های مشابه استفاده می‌کند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: سازمان جنایتکار منافقین امروز به دنبال نفوذ در سیستم اجرایی و بانکی کشورمان است و شبکه آنها بیکار ننشسته است گرچه آنها قدرت چندانی ندارند و در بدترین دوران خود را سپری می‌کنند.

مقصر اصلی فساد اقتصادی اخیر را باید اعدام کرد

وی درخصوص دخالت ۴ نماینده در اختلاس بانکی اخیر گفت: این اتفاق بسیار ناگوار بود و نشان داد سیستم بانکی ما قابل نفوذ است.

بروجردی با بیان اینکه نمایندگان مجلس همواره به دنبال پیگیری مطالبات مردمی هستند، ادامه داد: ما معتقدیم مقصر اصلی این حادثه را باید اعدام کنند. مجلس شورای اسلامی هم از تمام ظرفیت‌های خود برای جلوگیری از سوء استفاده‌های مشابه استفاده خواهد کرد.

پسرانم دانشجو هستند و هیچ فعالیت اقتصادی ندارند

وی درخصوص انتشار اخباری مبنی بر دخالت وی و پسرانش در سوء‌استفاده مالی اخیر گفت: پسران من هر دو دانشجو هستند و هیچ‌کدام کار اقتصادی انجام نمی‌دهند چرا که در زمانی که در وزارت خارجه حضور داشتم دکتر ولایتی وزیر وقت امورخارجه هر گونه فعالیت اقتصادی برای اعضای این وزارتخانه را تحریم کرده بود و من بعد از گذشته ۱۸ سال هنوز هم بر عهده خود پایبند هستم.