پیروانی: صنعت‌نفت به برد مقابل صبای قم نیاز دارد

خورنا: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای تثبیت جایگاه خود در جدول به برد مقابل صبای قم نیاز جدی داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامحسین پیروانی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صبا قم با اعلام این مطلب اظهار داشت: ما در هر بازی شیوه کار خودمان را انجام می‌دهیم و همواره به‌دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.
وی بیان کرد: تیم صبا تیم خوبی است اما ما ناگزیر هستیم که سه امتیاز این بازی حساس را به آسانی از دست ندهیم.
پیروانی افزود: ما بازیکنان را به دشواری این بازی توجیه کرده‌ایم و امیدواریم با اجرای برنامه‌هایی که تدارک دیده‌ایم این بازی را با برد به پایان برسانیم.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: هواداران از مساوی‌های تیم صنعت نفت در بازی‌های خانگی ناراضی هستند و برای برآورده کردن خواسته آنها چاره‌ای جز شکست دادن تیم صبای قم نداریم.
وی تیم صبا را تیمی با تجربه و مدعی توصیف کرد و گفت: از اینکه می‌گویند تیم صبا تیمی جوان است تعجب می‌کنم زیرا در این تیم بازیکنانی با تجربه فوتبال ایران حضور دارند.
پیروانی ادامه داد: برابر این تیم باید با حوصله فوتبال بازی کرد و مراقب ضد حملات خطرناک صبایی بود.
سرمربی نفت آبادان افزود: هواداران آبادانی اگر خواهان پیروزی تیم محبوب خود هستند باید در این بازی تا سوت پایان تیم صنعت نفت را تشویق کنند در غیر این صورت ضربه خواهیم خورد.
وی تصریح کرد: در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف قمی خوب کار شده و با چند تغییر در ترکیب تیم به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم.