نماینده کاشمر: جریان انحرافی برای جلب رای، وعده آوردن ضریح امام رضا را به روستاییان داده

خورنا: فعالیت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه من شروع شده است و متاسفانه من از این تبلیغات بوی انحراف را شدیدا استشمام می‌کنم.
وی با تاکید بر اینکه نماینده نباید به عوامل پول و قدرت وابسته باشد، اظهار داشت: متاسفانه از تبلیغاتی که برخی افراد در حوزه انتخابیه من انجام می‌دهند به شدت بوی انحراف می‌آید و به نظر می‌رسد که این افراد به جریان انحرافی نزدیک باشند.

خباز همچنین با اشاره به اینکه این افراد قول‌های بی‌اساس زیادی به مردم می‌دهند، یادآور شد: متاسفانه این افراد قول‌های بی‌اساس زیادی به مردم می‌دهند، قول‌هایی که توان اجرای آن‌ها را ندارند و این مساله باعث رواج بی‌اخلاقی و دروغ در جامعه می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به قول‌های بی‌اساس این افراد اشاره داشت و افزود: مثلاً در یکی از روستا‌ها به مردم آن روستا گفته شده است که اگر به وی رای بدهند ضریح امام رضا (ع) را برای مردم آن روستا می‌آورد.

وی همچنین به ریخت و پاش‌های مالی در حوزه انتخابیه‌اش اشاره داشت و تصریح کرد: پول‌های کلانی خرج می‌شود که اگرچه هنوز منبع آن‌ها مشخص نیست اما از آنجایی که بحث‌های انحرافی زیادی مطرح می‌شود می‌توان به ارتباط این منبع با جریان انحرافی شک کرد.

این نماینده مجلس گفت: در قدیم اگر برای تبلیغات انتخاباتی پولی به مردم داده می‌شد. فرد نامزد شده به بزرگ‌تر روستا پولی می‌داد و می‌گفت که مثلا پول را خرج مسجدت کن و به صورت غیر مستقیم پول داده می‌شد‏‏‎، اما الان متاسفانه به صورت علنی پول می‌دهند و اصلا هم خجالت نمی‌کشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *