مجوز دو نوبته کردن درمانگاه تامین اجتماعی سوسنگرد صادر شد

خورنا: مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: با صدور مجوز توسط سازمان متبوع، درمانگاه تامین اجتماعی سوسنگرد از خرداد ماه ۱۳۹۳با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات ، به صورت دو نوبته به مردم خدمت رسانی می کند.

دکترˈداریوش پناهی زادهˈ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:این درمانگاه پارسال به حدود ۵۰هزار نفر خدمات درمانی رایگان ارایه کرد و در این زمینه دو میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال دارو برای ۴۴هزار نفر از افراد زیرپوشش در شهرستان دشت آزادگان تجویز کرده است.

وی با بیان اینکه در دی ماه پارسال مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از درمانگاه سوسنگرد بازدید و مجوز دو نوبته کردن این درمانگاه در جریان این بازدید صادر شده بود افزود: این درمانگاه هم اکنون با دو پزشک عمومی، داروخانه، آزمایشگاه و بخش پاراکلینک در خدمت خانواده های زیرپوشش تامین اجتماعی قرار دارد.

مدیردرمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد با نوبته کردن درمانگاه سوسنگرد، میزان رضایتمندی مردم مرزنشین غرب استان ارتقا یابد و به بخشی از مطالبات بحق مردم پاسخ داده شود.

دکتر پناهی زاده با بیان اینکه استان خوزستان بیشترین پروژه های بیمارستانی فعال و در حال ساخت پس از تهران را دارد افزود: با تکمیل پروژه های بیمارستانی در حال ساخت، شمار بیمارستان های فعال سازمان تامین اجتماعی در استان خوزستان به ۹بیمارستان و ۲۴درمانگاه و پلی کلینیک خواهد رسید.

بیش از ۵/۲ میلیون نفر از جمعیت ۶/۴میلیونی استان خوزستان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.