شهروندان خرمشهری به مناسبت هفته سلامت پیاده روی کردند

خورنا: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت و بهداشت عمومی در خرمشهر برگزار شد.

 مسوول هیات ورزش های همگانی خرمشهر در این همایش ورزشی گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان، ورزشکاران، اعضای جمعیت هلال احمر، کارکنان آموزش و پرورش، دانش آموزان و جمعی از مسوولان خرمشهر مسافت سه کیلومتری پل جدید تا پل قدیم این شهر را پیاده روی کردند.

ˈ علی پور عواد ˈ هدف از برگزاری این همایش ورزشی را سلامتی و تندرستی شهروندان عنوان کرد و افزود: پیاده روی با کمی سرعت، ورزشی ساده و امن بوده و علاوه بر از بین بردن افسردی، نقش مهمی در سلامت بدن و پیشگیری از بیماری ها دارد.

وی برگزاری کارگاه آموزشی آسیب شناسی ورزش همگانی در خرمشهر را یادآور شد و اظهار داشت: حرکات درست نرمشی، آموزش سلامت جسمانی در خصوص پیشگیری از بروز بیماری های فشار خون، قند خون و چگونگی مقابله با بیماری ها در این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان ارائه شد.

پورعواد برگزاری مسابقه تیرو کمال در این همایش را یادآور شد و افزود: در این مسابقه از بین ۳۰ شرکت کننده مرد، ˈ عبدالحلیم طیبی ˈ و از بین ۲۲ شرکت کننده زن، ˈ فرشته بهشتی ˈ با کسب ۲۵ امتیاز به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در پایان این همایش به مناسبت گرامیداشت مقام زن به مسن ترین مادران شرکت کننده در همایش، فخری جلیلیان، بی بی رحمتی و زهرا بهمنی جوایزی اهدا شد.

در این همایش به ماجده جدام حافظ چهار جزء قرآن کریم نیز جایزه ویژه اهدا گردید.