توضیح مهدی یراحی در مورد برگزار نشدن کنسرتش در اهواز

خورنا: خواننده آلبوم «امپراطور» که در حال تهیه و تولید آلبوم سوم خود است اواخر اردیبهشت امسال در تهران روی صحنه می‌رود.

 مهدی یراحی که سال گذشته با آلبوم «امپراطور» توانست نگاه بسیاری از منتقدان و اهالی موسیقی کشور را به خود جلب کند و در بسیاری از نظرسنجی‌ها بتواند عنوان نخست را از آن خود کند در نخستین اجرای سال جدید خود در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

این برنامه در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد و یراحی با گلچینی از بهترین آثار خود روی صحنه خواهد رفت.

این خواننده درباره این برنامه و زمزمه‌هایی مبنی بر لغو اجرای اهوازاش در اوایل اردیبهشت ماه امسال به دلایل نامعلوم به «موسیقی ما» توضیح داد: به دلیل درخواست همشهریان عزیزم بنا بود کنسرت‌های امسال را از اهواز شروع کنیم. هماهنگی‌های لازم هم انجام شد ولی طبق معمول این سه سال دوستان مجوز برگزاری کنسرت را بنا به دلایلی صادر نکردند که این اقدام برای خودم به شدت ناراحت کننده بود.

وی افزود: به یاری پروردگار کنسرت اهواز بالاخره برگزار و این طلسم شکسته می‌شود. ولی اهوازی‌های عزیز بدانند اشتیاقم برای اجرای کنسرت در زادگاهم کمتر از لطف و علاقه‌شان به دیدار حقیر در اهواز نیست و این اشتیاق هر ثانیه بیشتر خواهد شد. امیدوارم هر چه زودتر در جوار کارون اساطیری به اجرای برنامه بپردازم.

یراحی درباره اجرای اردیبهشت ماه‌اش در تهران نیز گفت: برای این اجرا تغییراتی را ارایه داده‌ایم که امیدوارم مورد پسند دوستداران و حاضران در سالن واقع شود.