امام جمعه اهواز: دشمنی دولتمردان آمریکا با جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد

خورنا: امام جمعه اهواز گفت: با وجود شکست اقدامات ضدانسانی و غیرقانونی دولتمردان آمریکایی، توطئه‌ها و ادعای حمایت جمهوری اسلامی ایران از تروریسم و مسئله هسته‌ای علیه ما ادامه دارد. –

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) گفت: با وجود شکست اقدامات ضدانسانی و غیرقانونی دولتمردان آمریکایی، توطئه‌ها و ادعای حمایت جمهوری اسلامی ایران از تروریسم و مسئله هسته‌ای علیه ما ادامه دارد.

وی ادامه داد: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، یک کودتا توسط عمال ساواک با حمایت آمریکا شکل گرفت ولی قبل از اجرا توسط نیروهای انقلابی و البته با امدادهای غیبی در نطفه خفه شد.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که عاقبت و سرانجام پیروی و تقلید از فرهنگ غرب، شقاوت و بدبختی است، تصریح کرد: نخستین اثر فرهنگ غرب روی سلامت روحی و روانی خانواده‌ها و حجاب است.

وی ادامه داد: بحران‌های اجتماعی در کشورهای غربی فاجعه‌آمیز است و مسئولان غربی از کنترل و مهار آسیب‌های اجتماعی عاجز مانده‌اند.

نمایده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) به برخی فضائل اخلاقی آن حضرت اشاره کرد و گفت: از دیدگاه حضرت فاطمه (س) بهترین زن کسی است که نامحرم را نبیند و نامحرم نیز او را نبیند.