استاندار هرمزگان: استیضاح‌کنندگان در آتش دوزخ خواهند سوخت + پاسخ لاریجانی

خورنا: موضوع استعفای علی مطهری، بر جلسه علنی امروز سایه افکنده است.

مصطفی کواکبیان نماینده سمنان هم در تذکری با اشاره به اینکه قرار بود استعفای مطهری به روز چهارشنبه موکول شود، گفت: آقای باهنر هم گفته بودند که اگر تا روز سه‌شنبه تعداد امضای طرح سوال از رئیس‌جمهور افزایش یابد، سوال اعلام وصل می‌شود و دیگر نیازی به بررسی استعفای مطهری نیست. خواهش می‌کنم همین روال را که در هیات رئیسه گفته شده بود را پیگیری کنید و استعفا را به جلسه چهارشنبه موکول کنید.

لاریجانی در پاسخ به وی گفت: در صورتی که آقای مطهری از امضایشان منصرف شوند، ما این موضوع را از دستور خارج می‌کنیم وگرنه چون در قانون آمده است که یک هفته بعد باید استعفا در دستور کار قرار بگیرد، ما این موضوع را بررسی می‌کنیم.

داریوش قنبری نماینده ایلام هم که می‌گفت بیش از یکسال از طرح سوالاتش از وزرای دولت می‌گذرد اما یا وزرا به کمیسیون‌ها نمی‌آیند یا اینکه سوالات نمایندگان بررسی نمی‌شود، به کنایه گفت: سوال از رئیس‌جمهور پیش‌کش! سوال از وزرا هم به دلیل شائبه رابطه برخی کمیسیون‌ها با وزرا بررسی نمی‌شود. مثل اینکه همه ما باید استعفا دهیم!

لاریجانی که می‌گفت این موضوع را بررسی می‌کند به شوخی گفت: فکر قلب ما را هم بکنید!

یکی دیگر از نمایندگان نسبت به سخنان استاندار هرمزگان علیه مجلس، اعتراض کرد و گفت: ایشان گفته کسانی که در استیضاح‌شرکت می‌کنند، در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت!

وی افزود: این چه حرفی است؟ آن کسانی که سهل‌انگاری کرده‌اند و سه هزار میلیارد از پول بیت‌المال را معلوم نیست چه کرده‌اند در آتش جهنم خواهند سوخت.

رئیس مجلس با بیان اینکه این موضوعات به دستور کار امروز ربطی ندارد، تاکید کرد: ایشان حرف بیخودی زده‌اند و شانشان این نبوده است!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *