رئیس هیئت فوتبال آبادان وابسته به صاحبان قدرت نباشد

خورنا: کسی باید سکاندار هیئت فوتبال آبادان شود که قاعده حرکت در ورزش منطقه را را دانسته و آدم صاحبان قدرت نباشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، چندی است که هیئت فوتبال آبادان به دلیل کناره‌گیری رئیس پیشین خود بلاتصدی مانده و هنوز تکلیف آن مشخص نشده است، به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت این مسئولیت، ناخدای کشتی ورزش و جوانان شهر می‌بایست با وسواس و اهتمام ویژه‌ای به این انتخاب توجه و این مسئولیت را به کسی واگذار کند که از هر نظر لایق و شایسته فوتبال آبادان باشد، تاخیر در این انتخاب نیز قطعاً صدمات جبران‌ناپذیری را به آینده فوتبال در این منطقه خواهد زد و به لحاظ اهمیت این تصمیم توجه به توصیه‌هایی در انتخاب رئیس جدید بی‌فایده نخواهد بود.
فوتبال آبادان جهت رشد و توسعه علاوه بر امکانات، نیازمند یک حرکت مجاهدانه در خود است و کسی باید سکاندار هیئت فوتبال آن شود که قاعده این حرکت را بداند و آدم قدرتها نباشد.
توسعه و پیشرفت فوتبال در آبادان نیازمند حمایت معنوی پیشکسوتان و کارشناسان این رشته است و رئیس آتی نیز می‌بایست در تعامل با این عزیزان بوده و از این نعمت غافل نباشد.
حتما بایستی فردی برای تصدی این پست انتخاب که به توانمندی فوتبال آبادان اعتقاد داشته باشد و چشم امیدش تنها به برخی نهادها و نیروهای مافیایی در فوتبال نبوده چرا که این فکر و گرایش سال‌هاست موجب رخوت و سستی و نابودی فوتبال در آبادان شده است.
سال‌هاست که حقوق فوتبال آبادان از طریق فدراسیون سازمان لیگ، هیئت فوتبال استان و باشگاه صنعت‌نفت حیف و میل و فریاد این هیئت به جایی نمی‌رسد.
فردی باید در این مصدر قرار گیرد که بتواند با تعامل و تدابیر شایسته این حقوق را پس گیرد و به فوتبال آبادان برگرداند و فقط در فکر حفظ خود در مسئولیت مربوط نباشد.
نگرش مدرن نیز باید در چارچوب تفکر مدیریتی رئیس جدید باشد چون فقط از این طریق است که تحول در مجموعه ایجاد و برون‌رفت از اوضاع فعلی ممکن خواهد بود.
رنگ آرامش و ثبات نیاز فعلی فوتبال آبادان و مدیریت در آن است، مدیریت ورزش باید اجازه دهد که هر فردی انتخاب می‌شود با آرامش به کار خود پرداخته و برنامه‌ها و شیوه‌های خود را به‌کار ببندد و از مداخله در امور وی خودداری و اجازه داده شود رنگ آرامش در این مدیریت حاکم و برنامه‌ها تا به آخر اجرا گردد و در این صورت است که می‌توان به آینده و دورنمای فوتبال در آبادان خوشبین شد و رغبت همکاری نیروهای توانمند را جذب و به‌کار گرفت.
——————————-
یادداشت از غلامعلی ناصری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *