استقبال خوب خرمشهری‌ها از مسابقات ماهیگیری

خورنا: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر از استقبال خوب علاقمندان به رشته ماهیگیری از برگزاری مسابقه شهری این رشته خبر داد.

علی پورعواد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: با توجه به برنامه هفتگی همایش پیاده‌روی در خرمشهر، این هفته نیز این گردهمایی را از پل جدید تا پل قدیم شهرستان برگزار کردیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: بیش از ۵۵۰ علاقمند به پیاده‌روی در این همایش شرکت کرده تا نشان دهند که خانواده‌های خرمشهری به ایجاد نشاط اجتماعی در منطقه اعتقاد دارند.
رئیس هیئت ورزش های همگانی خرمشهر از برگزاری کلاس تئوری ورزشی در این همایش خبر داد و افزود: در پایان همایش پیاده‌روی خانواده، به مدت ۲۰ دقیقه برای حاضران در این گردهمایی، کلاس آسیب‌شناسی ورزشی را به منظور ارتقا سطح آگاهی خانواده‌ها از این مقوله برگزار کردیم.
وی در ادامه از برگزاری مسابقه ماهیگیری در زمان برگزاری همایش گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال و علاقمندی خرمشهری‌ها به ماهیگیری و وجود بستر طبیعی مناسب برای برگزاری این مسابقه، اقدام به برپایی رقابت ماهیگیری بین دوستداران به این رشته در خرمشهر کردیم.
پورعواد تصریح کرد: بیش از ۶۰ علاقمند به رشته ماهیگیری در این رقابت شرکت کرده که در پایان مسابقه به دو شرکت کننده برتر جوایزی اهدا شد.
وی با اشاره به اسامی نفرات برتر مسابقات ماهیگیری در خرمشهر اضافه کرد: اسحاق مومن و علی معاوی با گرفتن چهار ماهی در مدت زمان مشخص شده به عنوان نفرات اول و دوم رقابت معرفی شدند.
رئیس هیئت ورش های همگانی خرمشهر در پایان افزود: امیدوار هستیم با حمایت و دلگرمی مردم خرمشهر باز هم شاهد برگزاری دوباره چنین رقابتی در منطقه باشیم.