وضعیت نامناسب فرستنده های دیجیتال در لالی و نارضایتی مردم

خورنا: مردمی که با صرف هزینه بیش از صد هزارتومان (هزینه خرید یک دستگاه ماهواره) و تهیه مبدل های دیجیتال قصد سالم سازی و ایمن نگه داشتن فضای خانه خود را از هجوم فرهنگ های نامناسب دارند اما همین مردم به صورت روزانه و در حالی که در حال تماشای فلان برنامه مورد علاقه ی تلویزیونی خود هستند با پیام قطعی شبکه ها رو به رو می شوند .

به گزارش لالی نیوز در حالی که زمان زیادی از راه اندازی فرستنده های دیجیتال در شهرستان لالی نمی گذرد اما کیفیت نامناسب  در دریافت شبکه های تلویزیونی موجب بروز نارضایتی در بین مردم شده است .

با آمدن فرستنده های دیجیتال در شهرستان لالی چنین انتظار می رفت که با وجود شبکه های مناسب آن استقبال و گرایش مردم به برنامه های رسانه های بیگانه و استفاده از ماهواره کمتر شود اما متاسفانه با وجود اشکالاتی که در این فرستنده ها وجود دارد در هر روز به دفعات شاهد قطع شدن نیمی از شبکه های آن هستیم .و این عامل موجب نارضایتی مردم و شهروندان از فرستنده های دیجیتال می شود .

مردمی که با صرف هزینه بیش از صد هزارتومان (هزینه خرید یک دستگاه ماهواره) و تهیه مبدل های دیجیتال قصد سالم سازی و ایمن نگه داشتن فضای خانه خود را از هجوم فرهنگ های نامناسب دارند اما همین مردم به صورت روزانه و در حالی که در حال تماشای فلان برنامه مورد علاقه ی تلویزیونی خود هستند با پیام قطعی شبکه ها رو به رو می شوند .

بروز این مشکلات در دریافت شبکه های دیجیتالی در حالی است که تهاجم فرهنگی کشورهای غربی و برنامه های مسموم آنها به ساده ترین روش ها در اختیار جامعه اسلامی و مردم ما قرار می گیرند .

موضوع اختلال در دریافت شبکه های دیجیتال را از فرمانداری شهرستان نیز پیگیری کردیم که خسرو کیانی فرماندار شهرستان لالی اعلام داشت : طی تماس هایی که با صدا و سیمای استان خوزستان داشته ایم مقرر شد تا اکیپی جهت رفع این مشکلات در شهرستان حاضر شده و اختلالات موجود در دریافت شبکه های دیجیتال را رفع کنند .

 بهانه ما برای انتشار چنین خبری تماس های مکرر شهروندان و گلایه هایی است که در خصوص وضعیت نامناسب شبکه های دیجیتالی در شهرستان لالی وجود داشت بوده است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسین عبدالعزیزی با سلام، کیفیت بستگی به نوع آنتن و گیرنده دیجیتال فرد دارد و فرستنده این منطقه مشکل ندارد لطفا اطلاع رسانی کنید برادر