حاجی‌بابایی: دولت احمدی‌نژاد “قطعاً سالم‌ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی” است/ خطایی از مشایی ندیده‌ام

خورنا: حاجی‌بابایی درباره اسفندیار رحیم مشایی گفت: طی مدتی که من به عنوان وزیر در کابینه حضور داشته‌ام ندیده‌ام در کابینه بحث سیاسی بشود. من در کابینه زحمات آقای مشایی را شاهدم بوده‌ام و هیچ خطایی از ایشان ندیده‌ام.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در پاسخ به این سوال که آیا شما به وجود جریان انحرافی در دولت اعتقاد دارید یا نه گفت: اصلاً جریان انحرافی چی هست؟! اصلاً وجود دارد؟!

وی درباره اسفندیار رحیم‌مشایی گفت: طی مدتی که من به عنوان وزیر در کابینه حضور داشته‌ام ندیده‌ام در کابینه بحث سیاسی بشود.

حاجی‌بابایی افزود: من در کابینه زحمات آقایی مشایی را شاهدم بوده‌ام و هیچ خطایی از ایشان ندیده‌ام.

به نوشته دولت ما: این گزارش حاکی است در حالی که خبرنگار صراط‌نیوز سعی داشت احمدی‌نژاد را به مخالفت با رهبری متهم کند تصریح کرد: احمدی‌نژاد صددرصد مطیع رهبری است و اساسا مگر می‌شود مسئولی در این مملکت با رهبری مشکل داشته باشد.

حاجی‌بابایی که در غرفه دولت ما حضور داشت، به نقش احمدی‌نژاد در بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: در این که احمدی‌نژاد شجاعانه سیاست خارجی را از انفعال بیرون آورد و به سیاست فعال تبدیل کرد هیچ کسی نمی‌تواند شک کند‌، ضمن اینکه در بحث بیداری اسلامی و انسانی نیز باید گفت بیداری انسانی با اسلامی مخالفتی ندارد.

وی افزود: دیدگاه‌های رهبری نظام طی سال‌های اخیر که عوض نشده است‌، فرق احمدی‌نژاد با روسای جمهور سابق این است که آنان ‌رهبری را اجرا نمی‌کردند اما احمدی‌‌نژاد اجرا کرد.

وی در‌خصوص حمایت‌های رهبری از احمدی‌نژاد و دولت نیز گفت: من امروز به امر آقا وزیر احمدی‌نژاد هستم و در کرمانشاه هم که خدمت ایشان بودیم فرمودند با تمام توان کار کنید و حتی بهتر از قبل به خدمت به مردم بپردازید.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: تبعیت از ولایت‌، تبعیت عملکردی است و ما نباید یک قدم جلوتر یا یک قدم عقب‌تر از رهبری حرکت کنیم.

وی حفظ نظام را در گرو خدمت به محرومان و پابرهنه‌ها دانست و گفت‌: دولت احمدی‌نژاد واقعاً به محرومان و مستضعفان خدمت کرده است.

حاجی‌بابایی همچنین دولت احمدی‌نژاد را “قطعاً سالم‌ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی” توصیف کرد و گفت: هیچ خلافی از این دولت نمی‌توانند دربیاورند.

وی همچنین اعلام مواضع راحمدی‌نژاد را بسیار موفق ارزیابی کرد و گفت: صداوسیما حق ندارد صحبت‌های رییس‌جمهور را سانسور کند.

وی به رسانه‌های تکفیری هم گفت: مسیر ما باید مسیر تعالی باشد نه تخریب‌، اگرچه می‌دانیم هر مسئولی بخواهد موفق عمل کند عده‌ای نمی‌خواهند بگذارند کار کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *