شهرک ترافیک در اهواز ساخته می شود

خورنا: معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: شهرک ترافیک برای آموزش اصولی قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان و سایر اقشار جامعه در اهواز ساخته می شود.

 احمد سیاحی صبح امروز پنجشنبه در جلسه احداث شهرک ترافیک در استانداری خوزستان عنوان کرد: زمینی که نیروی انتظامی خوزستان برای ساخت شهرک ترافیکی مد نظر دارد با توجه به موقعیتی که دارد در دست اتحادیه تعاونی های عشایر است که از آن برای انبار علوفه استفاده می شود، مساحت زمین مذکور سه هکتار است و نیروی انتظامی درخواست واگذاری آن را از اتحادیه عشایر کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه هر اداره یا اتحادیه ایی برای اداره کردن امور خود حق دارد محل و ساختمانی داشته باشد لذا  اتحادیه امور عشایر آمادگی خود را برای واگذار کردن این زمین به نیروی انتظامی اعلام کرده است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: مکان در نظر گرفته شده به لحاظ موقعیتش مناسب ترین منطقه برای احداث شهرک ترافیک است و می تواند منطقه ایی مهم و آموزشی شود.

سیاحی اظهار کرد: پروسه ایی که در این جلسه اعلام شد برای بررسی است و اتحادیه می تواند پس از بررسی نظرات خود را تا ۱۰ اردیبهشت ماه به معاونت عمرانی استانداری ابلاغ کنند و امیدواریم شاهد احداث شهرک ترافیک در این منطقه توسط نیروی انتظامی استان باشیم  و این مکان می تواند محل مناسبی برای آموزش ترافیک برای مدارس و کل جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه براین شد پس از طی مراحل تملک زمین، هماهنگی های لازم بین مدیریت امور شهری و دفتر فنی استانداری جهت طراحی و تصویب اجرای طرح صورت گیرد.