استاندار بوشهر: مدیری که ۳ هفته در نمازجمعه غیبت کند منافق است

خورنا: استاندار بوشهر گفت: مدیران کل دستگا‌ه‌های اجرایی استان که بدون عذر خاصی در سه هفته متوالی در نماز جمعه شرکت نکنند مصداق یک منافق محسوب می‌شوند.

محمد حسن جهانبخش در جلسه شورای اداری استان بوشهر افزود‌: حضور این مدیران در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بسیار کم‌رنگ است و این زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که کارگزارانش نسبت به این فریضه بزرگ سفارش شده بی‌تفاوت باشند‌.

استاندار بوشهر با انتقاد شدید از وضعیت بدحجابی در استان بوشهر گفت‌: خیلی بی‌حیایی است که دختری بدون روسری و زنی بی‌حجاب بر سر مزار شهدای گمنام فاتحه بخواند و کسی جرات نکند و یا انگیزه نداشته باشد که به او تذکر بدهد. مزار شهدا زیارت‌گاه همه مردم است و نباید اجازه دهیم بر مزار شهدا بی‌حجاب وارد شود. این دهن‌‌کجی به اسلام و شهدا است. اینقدر بی‌غیرت شده‌ایم که کک کسی نمی‌گزد.

وی افزود: مگر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرده است؟ در حالی که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و فقط وظیفه استانداری نیست، اجازه ندهیم بدحجابی وارد مزار شهدا شود حتی اگر نیاز به نصب درب جدا‌گانه باشد. به مدیران تذکر می‌دهم اجازه ندهند بدحجابی به اداره‌ایی وارد شود. نمی‌گویم زنان با چادر وارد اداره شوند هر‌چند در استانداری الزام کرده‌‌ام زنان باید با چادر وارد شوند. ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر به وظایف ذاتیش عمل نمی‌کند و این شرایط در اذهان زنده می‌کند که گویا این ستاد در استان مرده است‌.

جهانبخش اضافه کرد‌: به این ستاد ماموریت داده می‌شود که با اتخاذ تدابیر مناسب از ورود خانم‌های بدحجاب به اماکن دولتی ممانعت به عمل آید‌.

وی وضعیت حضور زنان بدحجاب بر قبور شهدا را تاسف‌بار ذکر کرد و گفت‌: در غفلت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شاهد حضور خانم‌های بد حجاب در این مکان‌های مقدس هستیم که با راه و ارمان شهدا که همان حفظ اصالت یک زن مسلمان است هم‌خوانی ندارد.

جهانبخش افزود‌: وضعیت بد‌حجابی در این مکا‌‌ن‌ها به گونه‌ای شده است که فقط نیازمند یک توجه ویژه است.

براساس گزارش ارم‌نیوز، استاندار بوشهر با قدردانی از تمامی مجموعه‌هایی که در عملیات نجات جان شصت نفر از خدمه شناور کوشا یک نقش به یادماندنی ایفاء کرده‌اند، اظهار داشت‌: مدیریت منسجم در این عملیات از دید رسانه‌ها مخفی ماند و آنها با سیاه‌نمایی فقط بدون داشتن اطلاعات کارشناسی‌شده به مسائل حاشیه‌ای دامن زدند‌.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *