عضو کمیسیون اصل نود: جریان انحرافی برای کسب آرا سکه می‌دهد

خورنا: عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی هستند که به جریان انحرافی نزدیک هستند و تبلیغات انتخاباتی‌شان را از پنج ماه گذشته شروع کرده‌اند.

حجت الاسلام حسن نوروزی از فعالیت‌های زودهنگام در حوزه انتخابیه‌اش خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر اینکه پنج ماهی است که فعالیت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه ما شروع شده است اما چند نفری هستند که به صورت خاص از نزدیکان جریان انحرافی هستند و در آن راستا فعالیت می‌کنند.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: این نزدیکان به جریان انحرافی متاسفانه از بعضی رانت‌های دولتی نیز استفاده می‌کنند.

عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه این افراد در راستای افکار جریان انحرافی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این افراد که انگشت شمار نیز هستند متاسفانه مورد تایید جبهه انحرافی هستند و برای جلب نظر مردم هر کاری می‌کنند.

وی در توضیح این مطلب افزود: این افراد سمینارهای زیادی برگزار کرده‌اند و ریخت و پاش‌های مالی زیادی دارند.

نوروزی با تاکید بر اینکه این افراد به لحاظ مالی بسیار ریخت و پاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: این افراد در مجالس عروسی و عزا شرکت می‌کنند و برای عرض ارادت و یا تسلیت به صاحبان مجالس سکه هدیه می‌دهند.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم ادامه داد: علاوه بر این، این افراد مجالس شبانه زیادی برگزار می‌کنند که در این جلسات اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های این افراد در روز عید فطر کاملا مشخص بود که این افراد در ایام عید فطر روی صندوق کمیته امداد عکس خود را چسبانده بودند و به هر حال از هر راهی سعی می‌کنند که برای انتخابات رای جمع کنند.