امام جمعه هندیجان: ۱۳ آبان یکی از روزهای بزرگ تاریخ ایران است

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان یکی از روزهای بزرگ تاریخ ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته هندیجان ضمن تسلیت شهادت امام محمد تقی (ع)، به ۱۳ آبان اشاره کرد و اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای بزرگ تاریخ ایران بوده و باید به آن توجه‌ای ویژه داشت.
وی افزود: باید در این روز که به روز دانش‌آموز نیز نامیده می‌شود حضور یکپارچه‌ای در راهپیمایی داشته و صحنه‌های باشکوهی را خلق کرد.
بهبهانی‌پور تصریح کرد: ملت ایران در این روز با فریاد مرگ بر آمریکای خود بار دیگر انزجار خود از استکبار جهانی را نشان داده و به گوش جهانیان می‌رسانند.
امام جمعه هندیجان در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی به همه دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما باید رهرو حسین فهمیده، بهنام محمودی و دیگر شهیدان بوده و آنان را سرلوحه خود قرار دهند.
بهبهانی‌پور هفته کتاب را هفته‌ای بزرگ خواند و گفت: کتاب در اندیشه و رشد فکری و علمی دانش آموزان تثیر مفیدی داشته و باید فرهنگ مطالعه را در میان جامعه بیش از پیش گسترش داد.
وی خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مغتنمی است تا مسئولان با اطلاع رسانی دقیق گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ کناب و کناب‌خوانی بردارند.
امام جمعه هندیجان افزود: باید مسئولان با ارائه راه‌کاری جدی جوانان و به ویژه دانش‌آموزان را به سوی مطالعه کتاب و کتابخانه‌ها هدایت کننذ.
وی ادامه داد: امروزه جوانان باید با مطالعه کتاب اطلاعات و آگاهی‌های خود را روز به روز افزایش دهند تا بتوانند براساس اطلاعات و آگاهی‌های خود تصمیم‌گیری کنند.
بهبهانی‌پور تصریح کرد: امروزه شاهد بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای اروپایی هستیم که الگو گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است.
وی در ادامه گفت: ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی قله‌های پیشرفت و موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کردند و امروزه در جهان به افتخارات بزرگی دست یافته‌ایم.
امام جمعه هندیجان موفقیت‌های ایران اسلامی در همه زمینه‌ها را در پی رهبری مدبرانه ولایت فقیه دانست و افزود: مردم باید همواره حول محور ولایت فقیه گام بردارند.