باقری: قرار نیست در پرسپولیس سمتی بگیرم، فقط کمک می‌کنم

خورنا: کریم باقری درخصوص اینکه در جلسه روز چهارشنبه با پروین چه گذشت، گفت: صحبت‌هایی انجام داده ایم اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. قرار نیست سمتی بگیرم و بحث این مسائل مطرح نشده اما اصل کار این است که اگر کمکی از دستمان بر آید انجام دهیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درخصوص اینکه آیا قرار است به غیر از شما شخص دیگری به مجموعه تیم اضافه شود یا خیر گفت: ظاهرا با عابدزاده نیز صحبت‌هایی انجام شده ولی همان‌طور که اشاره کردم هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

باقری در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید با اضافه شدن شما دو نفر مشکلات روحی و روانی پرسپولیس رفع شود، گفت: در حال حاضر نمی توانم در این خصوص توضیح بدهم ولی هر زمان به این مجموعه اضافه شدیم صحبت‌های لازم را انجام خواهم داد.

وی در مورد اینکه نتیجه بازی فردا مقابل داماش را چگونه پیش‌بینی خواهد کرد، گفت: من نباید در این خصوص صحبت کنم و بازیکنان بازی خود را انجام می‌دهند و پاسخ‌گو خواهند بود.

باقری در پایان در جواب به این سؤال مبنی بر اینکه شما اعلام کرده بودید به مربیگری علاقه‌ای ندارید اما اکنون چگونه قصد دارید به پرسپولیس کمک کنید، گفت: من نگفتم که می‌خواهم مربی شوم و یا می‌خواهم با این سمت در پرسپولیس کار کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *