رسانه ها واقعیت را بدون پرده منعکس کنند

خورنا: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه ها باید واقعیتهای جامعه را بدون پرده منعکس کنند و بی شک چنین رسانه هایی شایسته تقدیر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره شهر و رسانه اهواز اظهار کرد: تکریم از رسانه و اصحابش لازم و ستودنی است اما ما باید بدانیم از کدام رسانه و اصحاب رسانه تقدیر کرده ایم.
وی با طرح این سئوال که آیا هر کس قلمی گرفت و کاغذی سیاه کرد مستحق تقدیر و تکریم است؟، افزود: باید در تقدیر از رسانه ها معیار مشخصی داشته باشیم و باید ببینیم نوشته ای که منعکس شده در راستای اهداف شیطانی نوشته شده یا برای خدا.

امام جمعه موقت شهر اهواز تصریح کرد: باید از رسانه و صاحب قلمی تقدیر کنیم که آرمانهای الهی را در نوشته هایش مدنظر قرار گرفته و  در راستای حرکت شیطان و هوای نفش قدم برنمی دارد.

آیت الله حیدری گفت: رسانه ها باید واقعیتهای جامعه را بدون پرده منعکس کنند و بی شک چنین رسانه هایی شایسته تقدیر هستند و جا دارد در چنین جشنواره هایی از آنها تجلیل کرد.

وی ادامه داد: اهواز چه در حاشیه و چه در متن دارای مشکلاتی از قبیل فرهنگهای غلط، خشونتهای بی مورد، درگیری های بی خودی و عبور از قانون و قانونمداری است که رسانه ها باید این مسائل را ریشه یابی و برای حل آنها راهکار اصولی ارائه دهند.

دومین جشنواره شهر و رسانه اهواز که توسط معاونت فرهنگی شهرداری برگزار شد چهارشنبه شب با معرفی برترینهای هر بخش به کار خود پایان داد.