رسانه ها واقعیت را بدون پرده منعکس کنند

خورنا: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه ها باید واقعیتهای جامعه را بدون پرده منعکس کنند و بی شک چنین رسانه هایی شایسته تقدیر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره شهر و رسانه اهواز اظهار کرد: تکریم از رسانه و اصحابش لازم و ستودنی است اما ما باید بدانیم از کدام رسانه و اصحاب رسانه تقدیر کرده ایم.
وی با طرح این سئوال که آیا هر کس قلمی گرفت و کاغذی سیاه کرد مستحق تقدیر و تکریم است؟، افزود: باید در تقدیر از رسانه ها معیار مشخصی داشته باشیم و باید ببینیم نوشته ای که منعکس شده در راستای اهداف شیطانی نوشته شده یا برای خدا.

امام جمعه موقت شهر اهواز تصریح کرد: باید از رسانه و صاحب قلمی تقدیر کنیم که آرمانهای الهی را در نوشته هایش مدنظر قرار گرفته و  در راستای حرکت شیطان و هوای نفش قدم برنمی دارد.

آیت الله حیدری گفت: رسانه ها باید واقعیتهای جامعه را بدون پرده منعکس کنند و بی شک چنین رسانه هایی شایسته تقدیر هستند و جا دارد در چنین جشنواره هایی از آنها تجلیل کرد.

وی ادامه داد: اهواز چه در حاشیه و چه در متن دارای مشکلاتی از قبیل فرهنگهای غلط، خشونتهای بی مورد، درگیری های بی خودی و عبور از قانون و قانونمداری است که رسانه ها باید این مسائل را ریشه یابی و برای حل آنها راهکار اصولی ارائه دهند.

دومین جشنواره شهر و رسانه اهواز که توسط معاونت فرهنگی شهرداری برگزار شد چهارشنبه شب با معرفی برترینهای هر بخش به کار خود پایان داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *