برگزاری اردوی تیم فوتبال صنعت نفت در شیراز

خورنا: سخنگوی باشگاه نفت آبادان از برگزاری اردوی یک هفته‌ای تیم فوتبال نفت آبادان بعد از دیدار مقابل صبای قم در شیراز خبر داد.

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارداشت: روز سه‌شنبه ساعت ۱۴، قرعه‌کشی مرحله بعدی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور با حضور نماینده باشگاه صنعت نفت در محل فدراسیون انجام می‌شود.
وی در خصوص برگزاری اردوی تیم فوتبال نفت آبادان در تعطیلی موقت لیگ برتر گفت: بعد از دیدار در مقابل صبای قم، تمرینات تیم ما سه روز تعطیل بوده و سپس اردوی یک هفته‌ای را در شیراز برپا می‌کنیم.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت از علت انتخاب شیراز به عنوان محل اردوی تیم فوتبال این مجموعه گفت و اضافه کرد: به دلیل ارتفاع از سطح، شیراز را به عنوان محل اردو انتخاب کرده و پیش از این شهرهای شهرکرد و بروجرد را بررسی کرده بودیم که به علت سرمای بیش از حد این دو شهر، اردو را در استان فارس بر پا می‌کنیم.
وی در ادامه با اشاره به دیدار بعدی تیم فوتبال نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی با صبا آسان نبوده ولی با کمک و حمایت هواداران و استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
خلیلی‌نیا از رفع آسیب‌دیدگی لوون پاچاجیان خبر داد و تصریح کرد: این بازیکن ارمنستانی در بازی مقابل گهر زاگرس در چارچوب جام حذفی نیز می‌توانست به بازی برود که سرمربی صلاح دید که وی استراحت بیشتری کرده تا با آمادگی کامل در دیدار مقابل صبای قم در ترکیب قرار گیرد.
وی در پایان اضافه کرد: تا امروز هیچ صحبتی با آرش برهانی و مسئولان باشگاه استقلال در خصوص پیوستن این بازیکن به صنعت نفت نداشته و همه چیز در حد گمانه‌زنی اولیه است.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر کشور روز یکشنبه، هشتم آبان میزبان صبای قم است.