تعلل در انتخاب رئیس هیئت به فوتبال آبادان لطمه می‌زند

خورنا: رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان گفت: از فرصت‌سوزی‌ها باید کاسته شده تا رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان سریع‌تر انتخاب شود چرا که تاخیر در این کار لطمات جبران‌ناپذیری به فوتبال این شهر وارد می‌کند.

غلامعلی ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: ایجاد فاصله از زمان استعفای بنده تا انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان به این رشته ورزشی در منطقه ضربه می‌زند.
وی در همین خصوص افزود: به عقیده بنده باید از فرصت‌سوزی جلوگیری کرده تا رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان هر چه سریع‌تر انتخاب شود.
رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان از انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال این شهرستان گفت و اضافه کرد: باید دقت لازم در خصوص انتخاب رئیس جدید صورت گرفته و فرد مناسبی در این پست مشغول به خدمت شود.
ناصری خاطرنشان کرد: لازم است شخصی بر سر کار آمده که بازیچه دست قدرت‌های بومی نبوده و قاعده بازی در هیئت فوتبال آبادان و ورزش این شهرستان را به خوبی آشنا باشد.
وی در ادامه با اشاره به خصوصیات فردی یک رئیس هیئت قدرتمند گفت: باید شخصی به عنوان رئیس هیئت فوتبال آبادان معرفی شود که ادبیات تعامل با کارشناسان فنی و پیشکوستان فوتبال آبادان را بشناسد.
رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان تصریح کرد: مسلماً توانایی رئیس جدید به ارتباط عمومی و آشنا بودن با علم روز مدیریتی بسیار اهمیت داشته که امیدواریم این ویژگی‌ها در انتخاب بعدی مورد توجه واقع شود.
غلامعلی ناصری؛ رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان ۵۰ روز پیش از سمت خود در این هیئت استعفا داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *