تسلیت خانواده صدام به خانواده قذافی

خورنا: عشیره ای که خود را “البیکات” و عشیره صدام ،‌ دیکتاتور معدوم عراق معرفی می‌کند،‌ با ارسال پیامی به خانواده قذافی مرگ دیکتاتور لیبی را به آنها تسلیت گفت.

به گزارش «فارس» به نقل از پایگاه خبری الفجر، عشیره البیکات که خود را عشیره صدام ، دیکتاتور معدوم عراق معرفی می‌کند، با ارسال پیامی برای خانواده قذافی کشته شدن معمر قذافی، دیکتاتور لیبی را به خانواده‌اش تسلیت گفت و وعده داد که انتقام خون وی گرفته خواهد شد.

البیکات در پیام خود معمر قذافی را برادر و رهبر و یکی از نمادهای جهان عرب و اسلام در عصر حاضر معرفی و تاکید کرده که تاریخ هیچ‌گاه نقش قذافی را در مواضع ملی‌گرایانه و قومی‌اش در قبال جهان عرب فراموش نمی‌کند و به خانواده این شهید قهرمان ، همسر ، فرزندان و قبیله مجاهدش و طرفدارانش و آزادگان لیبی تسلیت می‌گوید.

معمر قذافی در سال ۲۰۰۶ با اعدام صدام به اتهام ارتکاب جنایات ضد بشری مخالفت کرد و دخترش عایشه قذافی در تیم وکلای عرب و بین المللی دفاع از قذافی بود.

البیکات در پیام تسلیت خود با نامیدن قذافی به عنوان شهید جاودان گفته بود که قذافی در تمام مراحل زندگی خود در برابر آمریکا و غرب ایستادگی کرده و عشیره صدام هیچ‌گاه موضع‌گیری‌های قذافی در قبال اعدام صدام و دفاع دخترش از وی را فراموش نمی‌کند و به خاطر دارد که پس از اعدام صدام قذافی در لیبی سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

این درحالی است که ملت عراق مرگ قذافی و وضعیت خانواده‌اش را به وضعیت صدام و خانواده‌اش تشبیه نموده و آن را سرنوشت تمام دیکتاتورهای جهان عنوان کرده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *