تکذیب رایزنی انتخاباتی سید حسن خمینی با آیت‌الله موسوی‌اردبیلی

خورنا: حجت الاسلام و المسلمین سراج الدین موسوی خبر برخی سایت های اینترنتی در خصوص رایزنی انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی امام راحل با حضرت آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی را تکذیب کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار جماران که پرسید: آیا خبر سایت‌های خاص مبنی بر اینکه “‌حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی از آیت‌الله موسوی‌اردبیلی درخواست کرده است همچون آیت‌الله مهدوی‌کنی در جبهه اصول‌گرایان ضمن برگزاری جلسات همدلی با جریان‌های اصلاح‌طلب، آنان را منسجم و یکپارچه کند” صحت دارد یا خیر؟ گفت: چنین خبری صحت ندارد و حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن آقای خمینی همچنان که بارها اعلام کرده‌اند در این‌گونه فعالیت‌های انتخاباتی دخالت و نقشی نداشته و ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین سراج الدین موسوی در عین حال متذکر شد که دیدارها و گفت‌وگوهای یادگار گرامی امام راحل با مراجع عظام تقلید و علمای گرانقدر درخصوص مسایل مختلف به طور همیشگی وجود داشته و خواهد داشت اما درباره مسایل انتخاباتی هیچ‌گونه بحث و نظری مطرح نشده است.

وی همچنین از سایت‌های خبری خواست اخبار مربوط به یادگار گرامی امام راحل را تنها از مراجع رسمی، دفتر ایشان یا سایت جماران پیگیری و منتشر کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *