حامد بهداد: بازیگر فیلمفارسی نیستم، اما برای فردین، ملک‌مطیعی و وثوقی احترام قائلم

خورنا: در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» که چهارشنبه شب در سینما فلسطین برگزار شد هنرمندانی نظیر مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حامد بهداد، لیلا حاتمی و مازیار میری شرکت داشتند.

مهناز افشار: فرش قرمز ربطی به گیشه ندارد

مهناز افشار در حاشیه این مراسم گفت: «برپایی فرش قرمز ربط چندانی به کمک به گیشه فیلم نداشته و بیشتر فضایی است برای ارتباط مستقیم میان هنرمندان و مخاطبان عام سینما.»

افشار که از برگزار‌نشدن این مراسم راس ساعت مقرر که هفت عصر بود گلایه داشت در این باره گفت: «فکر می‌کنم برگزاری مراسم فرش قرمز در ایران ربط چندانی ندارد با آنچه در سراسر دنیا به این نام ارائه می‌شود. در مورد همین مراسم بنا بود ساعت ۷ برگزار شود اما با یک ساعت و نیم تاخیر و حدودا ساعت هشت و سی دقیقه شروع شد.»

افشار با ابراز رضایت از حضورش در فیلم «سعادت‌آباد» گفت: «خوشحالم که در یکی از تجربه‌های خوب سینمای ایران که عوامل یکدستی داشت حاضر شدم.»

حامد بهداد: از خدا می‌خواهم همه را به راه راست هدایت کند

حامد بهداد دیگر شرکت‌کننده این مراسم بود که در پاسخ به سئوالی درباره شایعاتی که پیرامون دستمزد بالایش برای حضور در سریال «سقوط آزاد» مطرح شده بود گفت: «اول از خدا می‌خواهم همه را به راه راست هدایت کند و بعد این را بگویم که من کسی نیستم که بخواهم برای همکارانم شرط تعیین کنم. من بازیگر فیلمفارسی نیستم که بخواهم برای یک تیم تولید شرط تعیین کنم. البته این را هم بگویم که برای تمام بازیگران فیلمفارسی از مرحوم فردین گرفته تا ناصر ملک‌مطیعی، بهروز وثوقی، پرویز فنی‌زاده و استاد خسرو شکیبایی احترام قائلم و به اندازه خودم از بازی‌های آن‌ها آموخته‌ام.»

میری: یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی‌ام بود

مازیار میری کارگردان «سعادت‌آباد» نیز در این نشست با استثنایی خواندن پشت صحنه کار گفت: «یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی‌ام را در این کار تجربه کردم و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تمام بازیگران در جهت ایفای درست نقش خود هر آنچه در توان داشتند، ارائه کردند.»

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *