آیت الله موسوی جزایری مطرح کرد:

روسای ادارات استان شرعا مکلفند مطیع استاندار باشند

خورنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز بیان داشت: در برخی از مواقع باید استاندار اختیارات خاص و ویژه ای داشته باشد. روسای ادارات و نهادهای استان شرعا مکلفند در جارچوب قوانین موضوعه مطیع و فرمانبر استاندار خوزستان باشند.
دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان به همراه معاونین خود  پیش از ظهر امروز دوشنبه یازدهم فروردین ماه با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با آیت اله موسوی جزایری دیدار کردند. به گزارش شوشان؛ دکتر مقتدایی در این دیدار نوروزی با تبریک بمناسبت فرارسیدن سال جدید و تسلیت ایام فاطمیه (س) گزارش مبسوطی از برنامه ها و عملکرد استانداری خوزستان در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی استان بیان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تسلیت ایام شهادت بانوی نمونه اسلام بیان داشت:ما با آقای دکتر مقتدایی پیوندی دوستانه داریم. این پیوند تنها نشات گرفته از احساسات نیست بلکه ریشه در شناخت و آگاهی دارد.
آیت اله موسوی جزایری خصلت ها و ویژگی های دکتر مقتدایی را برای کشور و استان بسیار موثر و مفید دانست و اظهار داشت: استاندار خوزستان را فردی دارای حسن خلق و خلوص نیت می دانم .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز همچنین در ادامه این دیدار به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: مراد از مدیریت جهادی یک حالت ویژه و فوق العاده برای حل مشکلات و اتخاذ تصمیمات راسخ و محکم در مدیریت کشور است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز بیان داشت: در برخی از مواقع باید استاندار اختیارات خاص و ویژه ای داشته باشد. روسای ادارات و نهادهای استان شرعا مکلفند در جارچوب قوانین موضوعه مطیع و فرمانبر استاندار خوزستان باشند.
آیت اله موسوی جزایری در ادامه این دیدار نوروزی به پاره ای از مشکلات اشاره کرد و گفت: از شهرک های صنعتی استان گزارشات خوبی به گوش نمی رسد. گفته می شود تنها ۱۰ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهر ک های صنعتی استان فعال هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز  به تصویب قانون پنجره واحد برای سهولت در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی در دولت گذشته اشاره کرد و گفت” متاسفانه این مصوبه در دوره مدیریت قبلی استان عملیاتی نشد و تاکنون نیز جامه عمل نپوشیده است.
آیت اله جزایری د بخش  دیگری از سخنان خود به ابهامات و نارسایی های قانونی در امر سرمایه گزاری بخش خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: قوانین کهنه دیگر کارآیی ندارد . قوانینی که باید عصای دست ما برای سهولت در امر سرمایه گزاری باشند وبال ما شده اند.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان خواستار تفویض اختیارات ویژه به استاندار خوزستان برای حل مشکلات استان شد.