از “منطقه ویژه اقتصادی شوش” چه خبر؟

خورنا: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت:طرح پیوستن شوش به منطقه ویژه اقتصادی در دست بررسی بوده و استعلام های لازم انجام شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ˈ اخلاق محمدیانˈ در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شوش از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت و افزود:تلاش می شود موانع سد راه صنعتگران استان خوزستان برداشته شود.

وی عدم نقدینگی و سرمایه در گردش را از مهمترین دغدغه واحد های صنعتی خواند و اظهار داشت: در شهرستان شوش ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

ˈرضا نجاتیˈ فرماندار شهرستان شوش نیز گفت : فرمانداری در همه زمینه ها و رفع برخی کمبودها با شهرکهای صنعتی همکاری خوبی خواهد داشت و برای انجام امور محوله آمادگی لازم را دارد .

وی از شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان خواست به شهرستان شوش توجه ویژه داشته باشند و تمام قابلیتهای این منطقه در نظر گرفته شود .

ˈسید راضی نوریˈ نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید درخواست ساخت مجتمع های کارگاهی در شهرک صنعتی شوش را کرد و مقرر شد پس از بررسی و مکان یابی همچنین وجود متقاضی در این شهرک کارگاه های صنعتی ایجاد شود.

در این بازدید مسوولان محلی واستانی در جریان پیشرفت فیزیکی ساخت ناحیه صنعتی شاوور قرار گرفتند.

این ناحیه صنعتی ۳۰ هکتار مساحت دارد و عملیات خیابان کشی، خاکبرداری و شبکه فشار متوسط برق در آن انجام شده و تامین آب برای این ناحیه صنعتی در حال پیگیری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *