شش هزار نفر از اینترنت رایگان شهرداری آبادان استفاده کردند

خورنا: مسوول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد نوروزی آبادان گفت: شش هزار نفر در اقامتگاه های نوروزی و بوستان های سطح شهر آبادان از اینترنت رایگان استفاده کردند.

ˈ فرشید حیدری ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میهمانان و شهروندان از راه اندازی اینترنت پرسرعت رایگان در اقامتگاه های نوروزی و بوستان های سطح شهر استقبال کردند.

وی اظهار کرد: سازمان فاوا شهرداری آبادان خدمات اینترنت رایگان را در این اقامتگاه ها برای رفع نیاز مسافران نوروزی راه اندازی کرد.

مسوول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد نوروزی آبادان افزود: اینترنت رایگان در بوستان های معلم، گلها، شهید منتظری و شهرداری ارائه می شود.

وی گفت: مسافران و شهروندان از طریق نقطه دسترسی shahrdari-fava می توانند با گوشی تلفن همراه و یا لب تاپ دارای قابلیت ارتباط بیسیم از اینترنت رایگان استفاده کنند.

حیدری با اشاره به ارسال پیامک های خوشامدگویی به میهمانان نوروزی افزود: دستگاه های ارسال بلوتوث نرم افزار در مبادی ورودی شهر و شهرداری مرکزی نصب شد.

وی اظهار داشت: ارسال نرم افزار موبایل مرتبط با شهر آبادان و آموزش کوتاه مدت کودکان و نوجوانان علاقمند به رایانه از دیگر اقدامات انجام شده سازمان فاوا شهرداری در ایام نوروز می باشند.