حرف شما: درخواست کمک ساکنین شهرک مطهری امیدیه از مسئولین

خورنا _ حرف شما:  ما عده ای از ساکنان امیدیه شهرک مطهری خیابان دی می باشیم و مدتی است که با مشکل خیلی جدیی مواجه شده ایم که دکتر “الف” در “کوچه دی” شروع به ساختن یک آپارتمان ۵ طبقه کرده است که اول گفته بود قرار است مسکونی شود ولی الان می گوید می خواهد واحد تجاری درست کند و ما همین الان به علت عرض کم کوچه و مطب دکتر “ن.ق” دچار مشکل هستیم برای بیرون آوردن ماشین از درب خانه هایمان و از طرف دیگر همه جور آدمی درب خانه هایمان می ایستد و هیچ امنیت نداریم والان دکتر “الف” می خواهد مجتمع پزشکی بزند و فکر آسایش مردم نیست و فقط فکر خودش است.

همین الان بیایید کوچه را ببینید بخاطر مصالح ساختمانی اش راه رفت و آمد نداریم جویها و خانه هایمان پر از کثیفی است الان از زمان شروع بارندگی ها تمام جوی پر از آب شده و تمام آشغالهایشان جلوی جوی آب را گرفته و آب عبور نمی کند چندین بار به دکترهای صاحب ساختمان تماس گرفتیم و گفتیم که بیاید جوی را تمیز کنید ولی هر کدام می گوید به آن یکی تماس بگیر و هیچ رسیدگی نمی کنند و بوی فاضلاب و کثیفی جوی واقعاً دیگر قابل تحمل نیست.ما از شما مسئولین محترم امیدیه فقط خواهشمند هستیم که جلوی مجتمع پزشکی شدن این آپارتمان را بگیرید چون کوچه با عرض کم جای مجتمع پزشکی نیست. ما چند استشهاد محلی هم جمع کرده ایم و به شهرداری، فرمانداری، شورای شهر داده ایم ولی جوابی نگرفته ایم.”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حمزه در تأييد دادخواهي همشهريانم در شهرك شهيد مطهري اضافه كنم كه با وجود اينكه اين محله مركزي در شهرستان اميديه ( شهرك شهيد مطهري ) از اصول منظم خيابان كشي و شهرسازي اوليه بهره برده اما از خدمات اوليه شهري بي بهره مانده است ! جويها و كانالهاي آبهاي سطحي در تقاطع ها نصفه و نيمه سرباز بوده و دائما باعث سقوط خودروهاي شهروندان درون آنها مي شود، پارك كردن تريلر ،لودر،كاميونهاي ده تن و كمپرسي هاي مربوط به بعضي همسايگان علي الخصوص در خيابان كانال ( بيست متري ش مطهري ) باعث سلب آسايش همسايگان و عابرين شده است . آسفالت همين خيابان كانال بسيار فرسوده است و چاله هاي زيادي داشته و حتي مرمت و لكه گيري آن پس از خسارات فراوان به خودروها و سلامتي شهروندان آنهم سالي يكبار بصورت محدود انجام مي شود . هيچگونه معبري ايمن براي پياده رو در همين خيابان كانال كه خيابان اصلي اين شهرك است وجود ندارد. از فرماندار محترم و شهردار محترم تقاضاي رسيدگي داريم . باتشكر
    • ناشناس درخیابان اذر واقع در شهرک مطهری می توان قصه های تراژدی نوشت چرا که حال روز اذر از دی بدتر است
    • ارین طیب خیابان اذر از دی بدتر است