مدیرکل صدا و سیمای خوزستان عنوان کرد:

صدا و سیمای خوزستان از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق شعار امسال استفاده می‌کند

خورنا – حسین عبدالعزیزی: مدیرکل صدا و سیمای خوزستان گفت: صدا و سیمای خوزستان از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق شعار امسال استفاده می‌کند.

مسلم رحیمی در گفتگوی اختصاصی با «خورنا» اظهار کرد: شبکه خوزستان همچون گذشته همگام با مردم و در راستای منویات رهبری تلاش مضاعفی می‌کند تا از تمام ظرفیت خود برای تحقق شعار امسال بهره برد و در این راستا برای ارتقای سطح آگاهی عموم شهروندان خوزستانی نیز گام‌های مؤثری برخواهد داشت.

رحیمی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد: صدا و سیمای خوزستان برای تحقق شعار سال به ویژه تحول در اقتصاد و فرهنگ عمومی در حوزه تولید داخلی، از تمامی دستگاه‌ها، کارشناسان و صاحب نظران استفاده خواهد کرد و تمام ظرفیت‌های تولیدی و خبری خود را در این مسیر به کار می‌گیرد.

وی اعتماد شهروندان خوزستانی به شبکه استانی را سرمایه‌ای ارزشمند و افتخاری بزرگ دانست و افزود: جلب رضایت، اعتماد مخاطب و تولید برنامه‌های کیفی با محوریت بومی برای مخاطبان مختلف از رویکردهای اصلی شبکه استانی است.

رحیمی در ادامه گفت: می‌کوشیم با برنامه‌سازی و تولیدات فاخر در تمامی زمینه‌ها ضمن افزایش مخاطبان در راستای تحقق شعار امسال گام برداریم.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، استفاده از فرصت‌های فرهنگی، افزایش امید، ایجاد اعتماد، تبیین مردم‌سالاری دینی، اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف را از مهم‌ترین رویکردهای این مرکز بیان کرد.
رحیمی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های صدا و سیمای خوزستان حرکت در مسیر شتاب توسعه و افزایش مشارکت‌های عمومی است، تأکید کرد: ما آمادگی داریم از فکر و ایده متخصصان تعلیم و تربیت، کارشناسان حوزه و دانشگاه و نخبگان علمی برای آگاهی‌بخشی به شهروندان خوزستانی استفاده کنیم.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خوزستان با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد: صدا و سیمای خوزستان برای تحقق شعار سال به ویژه تحول در اقتصاد و فرهنگ عمومی در حوزه تولید داخلی، از تمامی دستگاه‌ها، کارشناسان و صاحب‌نظران استفاده خواهد کرد و تمام ظرفیت‌های تولیدی و خبری خود را در این مسیر به کار می‌گیرد.