آغاز امداد نوروزی گروه خودروساز خارجی در کشور

خورنا: طرح امداد نوروزی گروه خودروساز خارجی از امروز(۲۵ اسفند ماه جاری) آغاز شد و تا ۲۰ فروردین سال ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، علیرضا برنجی، مدیر عامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان، با اعلام این خبر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال ۱۱۷۴ ناوگان امدادی در تمام استان های کشور، ۱۸۲ ایستگاه به صورت ثابت و ۵۲ نماینگی امدادی به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت.
وی که در جمع مدیران خدمات پس از فروش شرکت های خودروسازی خارجی سخن می گفت، اظهار داشت: ۷۲ خودرو با تجهیزات فنی وقطعات متعلق به گروه خودروساز خارجی در طرح امداد نوروزی در کنار ما خدمات رسانی خواهند کرد.
به گفته ی برنجی، طرح ویژه ی امداد نوروزی برای استان تهران در محورهای ورودی و خروجی این کلان شهر نیز از سوی استانداری تهران به امداد خودرو رفاه ایرانیان سپرده و به همین منظور ایستگاه هایی در آبعلی، ساوه، قم، فیروزکوه، پردیس، لواسان و سمنان به صورت رفت و برگشت دایر شده است.
مدیر عامل امداد خودرو رفاه ایرانیان همچنین از پوشش خاص خدمات امدادی در «شمیرانات» و «ری» به دلیل پیش بینی تردد بیشتر مسافران طی ایام نوروز در این دو بخش خبر داد.
برنجی در ادامه سخنان خود از برنامه ریزی برای دستیابی به میانگین زمان انتظار ۲۵ دقیقه در طرح امداد نوروزی این شرکت امدادی خبر داد و تصریح کرد: تعرفه های امداد خودرو رفاه ایرانیان بدون تغییر نسبت به سال قبل اعمال خواهد شد و این تعرفه قابل رویت برای امدادخواهان است و در صورت هرگونه شکایت در این خصوص، واحد بازرسی آمادگی دریافت آن را دارد.
مدیر عامل امداد خودرو رفاه ایرانیان یکی از بزرگترین چالش های پیش روی فعالیت امداد را ناهماهنگی سازمان های کشور در ارائه ی مجوز فعالیت امدادی دانست و تأکید کرد: شرکت های امداد خودرویی کشور نیازمند ساماندهی است؛ چراکه هم اکنون مشاهده می شود که بسیاری از امدادهای متفرقه بدون آرم و نشان و هیچ شماره ی تلفنی در اقصی نقاط کشور به فعالیت امدادی می پردازند و متأسفانه تاکنون مشکلات بسیاری را برای مردم رقم زده اند.
وی ادامه داد: در گام اول می توان در استان های پر تردد کشور نسبت به اطلاع رسانی در خصوص واحدهای امدادی مجاز اقدام کرد و در گام بعد با ایجاد یک انسجام بین دو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای(مجری اعطای مجوز امداد در خارج از شهر) و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها(مجری اعطای مجوز امداد در درون شهرها) به چالش های موجود در این بخش خدماتی و حساس کشور پایان دهیم.
برنجی همچنین از دو خواسته ی خود برای تحقق امدادرسانی ها در کمترین زمان، و با کیفیت مطلوب خبر داد و این خواسته ها را ابتدا “نوسازی ناوگان امدادی” و سپس “موضوع بیمه رانندگان امدادی” دانست که در صورت تحقق آن کمک بزرگی به موضوع پیاده سازی و اجرای صحیح امداد و خدمات امدادی برای رضایت مندی بیش از پیش مردم عزیزمان در کشور خواهد شد.
مدیر عامل امداد خودرو رفاه ایرانیان در پایان خاطرنشان کرد: در طرح امداد نوروزی گروه خودروساز خارجی به محصولات شرکت های اطلس خودرو (خودروهای کیا)، آسان موتور (محصولات هیوندای)، نگین خودرو (خودروهای رنو)، جیلیران موتور (محصولات جیلی) و بم خودرو (محصولات لیفان و JAC) خدمات امدادی ارائه می شود.
یادآور می شود که امداد خودرو رفاه ایرانیان با شماره ۶۴۰۲۶ -۰۲۱ پاسخ گوی امدادخواهان و ارائه خدمات امدادی است. –

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *