اذعان فرماندار به وجود گروه های فشار در آبادان؛

فرماندار آبادان: انتقادات “غیر سازنده” را پذیرا هستیم/ آماده گفتگو با گروه های فشار هستیم

خورنا: سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: باید در زمینه فرهنگ کارهای بسیاری انجام و هزینه زیادی نیز پرداخت شود.

عزیزاله شهبازی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه اکنون عصر انفجار اطلاعات از طریق رسانه های مختلف است، افزود: باید کوشید تا اخبار خوب و امیدوار کننده در میان مردم بازتاب داده شود.

وی با بیان اینکه مردم آبادان مردمی شاداب، سرزنده و بالنده هستند، اظهار کرد: به گفته پیامبر اکرم (ص) در جامعه ای که شادی نیست خیر، برکت و صلاح هم نیست و این مسئله باید با تانی و آسایش و آرامش دنبال شود.

شهبازی با اشاره به انسجام بسیار خوب بین بخشی در شهرستان تصریح کرد: در زمان حاضر واحدهای شهرستانی اعم از خدماتی، عمرانی، تولیدی و غیره تلاشهای زیادی را در جهت انجام امور محوله با انجام هماهنگی های بین بخشی به سرانجام می رسانند.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان با تاکید بر پرهیز از شعارگرایی یادآور شد: مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان باید در جهت مردمداری، گامهای موثری را در مسیر خدمت به آنان بردارند.

شهبازی خطاب به مسئولان دستگاههای اجرایی گفت: آن بخشهایی که با سایر بخش های شهری همراهی نمی کنند و یا آن دسته از مدیرانی که توانایی انجام کار را به نحو شایسته ندارند خود به خود از جرگه فعالیت کنار گذاشته می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نقطه نظرات سازنده و انتقادات غیر سازنده را پذیرا هستیم ضمن آنکه آماده گفتگو با گروه های فشار نیز هستیم، راه گفتگو تمامی گروه ها با ما باز است.

شهبازی با بیان اینکه موضوعات مربوط به مسائل اقتصادی در شهر را رصد و پایش کرده ایم ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بین بخشی و همراهی رسانه ها بتوانیم کارها را به سرانجام برسانیم.