مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان: برای تحقق خواسته مردم از جان و دل مایه بگذارید

خورنا: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: تحقق خواسته و آرزوی دیرینه مردم این شهرستان، پیروزی تیم نفت مسجدسلیمان است و برای تحقق خواسته مردم از جان و دل مایه بگذارید.

به گزارش خورنا، ابراهیم پیرامون در نشست با بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان که صبح امروز برگزار شد ضمن تبریک آغاز سال نو و آرزوی روزهای خوش همراه با تندرستی و شادابی، اظهار کرد: در آستانهٔ تحقق آرزوی دیرینه فوتبال دوستان این شهر برای حضور در لیگ بر‌تر کشور، آخرین پله از این مسیر دشوار را با صلابت و اقتدار طی نمایند.

وی حمایت پرشور هواداران در بازی‌های خانگی و همراهی آن‌ها با طی چند صد کیلومتر مسافت در بازی‌های خارج از خانه برای تشویق تیم محبوبشان را سرمایه‌ای ارزشمند توصیف کرد و گفت: کمتر تیمی از این هواداران بهره می‌برد چشمان فوتبال دوستان مسجدسلیمانی و حتی خوزستانی به ساق پاهای شما دوخته شده و برای تحقق آرزوی دیرینه‌شان توسط شما جوانان برومند ثانیه‌شماری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خود و سایر اعضای هیأت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز را حامی و همراه بازیکنان دانست و تصریح کرد: همان‌گونه که تاکنون در کنار شما بوده‌ایم در این آخرین بازی باقیمانده هم با تمام قوت در کنار شما فرزندان دلاور این خطهٔ قهرمان‌پرور ایستاده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در آخرین میدان رقابت علاوه بر ارائه یک بازی زیبا، منطقی و جوانمردانه نتیجهٔ مطلوب را برای هواداران تیم کسب کنید و به این هواداران خونگرم عیدی و پاداش خوبی بدهید.

به گزارش خورنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعنوان نماینده شایسته استان خوزستان در لیگ دسته یک کشور، هم اکنون با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول گروه خود قرار دارد و برای صعود مستقیم به لیگ بر‌تر به کسب هر سه امتیاز تنها بازی باقی مانده‌اش که در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ برابر تیم آلومینیوم هرمزگان برگزار می‌شود نیاز دارد.