بهره برداری از باند دوم ورودی مسجدسلیمان

خورنا: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از بهره‌برداری از باند دوم ورودی شهر مسجدسلیمان خبرداد.

ابراهیم پیرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش این شرکت در توسعه و آبادانی منطقه اظهار کرد: مسجدسلیمان و نفت با همدیگر عجین شده‌اند و مسجدسلیمان اولین و یکی از معدود شرکت شهرهای کشور است.

پیرامون افزود: صنعت نفت با سابقه فعالیت ۱۰۵ ساله در این منطقه خود را وامدار و مدیون مردم خوب و متدین این خطه می داند و برای خدمتگزاری به آنها اندکی تردید ندارد.

وی پروژه احداث باند دوم جاده ورودی شهر را یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت در راستای خدمت رسانی به این منطقه عنوان کرد و گفت: بروز تصادفات و سوانح فراوان جاده ای و از دست دادن همشهریان در این مسیر باعث شد تا با کسب مجوزهای لازم از هیئت مدیره های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران به دنبال مرتفع کردن و زدودن یکی از دغدغه های روزمره شهروندان مسجدسلیمانی باشیم.

پیرامون بیان کرد: این پروژه با طول سه هزار و  ۳۲۷ و عرض ۱۰ متر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به همت کارشناسان امور مهندسی و ساختمان این شرکت احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده بیشترین تصادفات در ۱۵ کیلومتری نقاط مبدای و مقصد حادث می شود، افزود: با بهره برداری از این مسیر ضمن جداسازی مسیرهای رفت و برگشت محور مسجدسلیمان – اهواز مسافرت شهروندان در این مسیر که یکی از پرحادثه ترین جاده‌های استان محسوب می شود در مسیری ایمن و مطابق با اصول مهندسی صورت می‌گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *