کشف سیم برق فشار قوی سرقتی در ماهشهر

خورنا: فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از کشف و ضبط ۳ تن و ۱۵۰ کیلوگرم سیم برق فشار قوی مسروقه در این شهرستان خبر داد.

جلیل زبیدی امروز اظهار داشت: مأموران این فرماندهی شب هنگام به یک دستگاه کامیون حامل ضایعات مشکوک و دستور به توقف این خودرو می‌دهند.

وی افزود: پس از بازرسی این کامیون، مأموران متوجه مقدار زیادی سیم برق فشار قوی می‌شوند که زیر ضایعات جاسازی شده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: پس از انتقال این کامیون و سیم‌های برق کشف شده و حضور نمایندگان شرکت برق، مشخص شد این سیم‌های برق فشار قوی در چندین نوبت از چند منطقه شهرستان سرقت شده است.

زبیدی اذعان داشت: در این ارتباط تاکنون یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان سرقت این سیم‌های برق ادامه داد.

وی متذکر شد: نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر برای تأمین امنیت پایدار در منطقه از هیچ تلاش فروگذاری نمی‌کند و کشفیات اخیر در این شهرستان مؤید همین مسئله است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ادامه داد: در مدت اخیر ۱۶۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک خودروی سواری سمند کشف و ضبط شد، که سوداگران مرگ قصد انتقال این مواد به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتند.

زبیدی یادآور شد: چندی پش نیز مأموران این فرماندهی موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه از یک دستگاه خودروی سواری و دو متهم نیز در این ارتباط دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عماد آیا مردم ماهشهر راست میگن که مسولان میخوان ماشین های مدل بالا وارد شهر بندر ماهشهر بکنند آیا این خبر حقیقت دارد(با تشکر)