تور رایگان‌ گردگشگری اهواز پذیرای مهمانان‌ نوروزی

خورنا: شهردار اهواز از فعالیت تور رایگان گردشگری اهواز برای مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

سید خلف موسوی اظهار کرد: تور رایگان گردشگری اهواز با هدف شناسایی استعدادهای شهر اهواز و اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری و پتانسیل‌های شهر اهواز هر روزه پذیرای مسافران است.

وی افزود: این تور هر روز از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۵ بعد ازظهر فعالیت دارد و مردم با این تور از مکان‌هایی مانند ساحل غربی رودخانه کارون، پل‌های سیاه و سفید، منازل بانک ملی، خانه معین التجار، خانه ماپار، منازل نیوساید، فلکه پنج نخل و فرش گل بازدید می کنند.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه مدت زمان هر تور یک ساعت و نیم است، گفت: این تور از اولن فروردین فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز ۱۳ فروردین پذیرای مهمانان نوروزی است به گونه ای که روزانه ۱۰ سرویس ۲۵ نفره را به این گردش می برد.

موسوی بیان کرد: امسال نوروز به انوار قدسی حضرت فاطمه (س) مزین شده است و این تقارن نوید تولد جدیدی را می‌دهد که به برکت انفاس قدسی این بانوی بزرگ اسلام و نامگذاری زیبای مقام معظم رهبری یک عید فرهنگی است.

وی یادآور شد: زیباترین پروژه ای که امسال همگی آن را مشاهده کردند بزرگترین فرش گل کشور با یک هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت بوده که با وجود مباحث فروان مبنی بر اینکه در اهواز ساخت این فرش گل ممکن نیست اما این کار انجام شد و در زیبایی هر چه بیشتر شهر تأثیر به سزایی دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *