خوزستان در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر

تداوم صدرنشینی فولاد در روز شکست استقلال/ پرسپولیس به رده دوم رسید

خورنا: تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی برابر تراکتورسازی تبریز هم‌چنان با ۵۴ امتیاز جایگاه خود را درصدر جدول لیگ برتر استحکام بخشید و پرسپولیس با غلبه بر داماش به رده دوم رسید تا استقلال هم با شکست مقابل نفت تهران به جایگاه چهارم سقوط کند.
هفته بیست‌و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ در شهرهای مختلف پیگیری شد که در پایان نتایج زیر به دست آمد:

* استقلال تهران صفر- نفت تهران یک

تیم‌های استقلال و نفت که به ترتیب در رده دوم و چهارم جدول رده بندی جای داشتند از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی در حضور حدود ۲۰ هزار تماشاگر رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و در حالی که هردو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار برای رسیدن به صدر جدول داشتند، تیم نفت با یک گل حریفش را شکست داد. هادی نوروزی در دقیقه ۹۱ تک گل بازی را به ثمر رساند. استقلال پس از این شکست به رده چهارم جدول سقوط کرد. تیم نفت با یک پله صعود در رده سوم ایستاد.

*داماش گیلان صفر – پرسپولیس تهران یک

در بازی دیگر این هفته پرسپولیس وداماش در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پرسپولیس موفق شد با تک گل محمد عباس ‌زاده در دقیقه ۳۱ بازی میزبان خود را شکست دهد و با ۵۱ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

*فولاد خوزستان دو – تراکتورسازی تبریز یک

فولاد خوزستان صدرنشین رقبات‌های لیگ برتر در یک بازی حساس میزبان تراکتورسازی تبریز بود که دراین بازی تیم تراکتورساز ی موفق شد دقیقه ۹ بازی با گل کریم انصاری فر از حریف خود پیش بیفتد اما در ادامه مهدی بدرلو دقایق ۳۳ و ۷۳ موفق شد دروازه تراکتورسازی را باز کرده و سه امتیاز حساس را نصیب تیم فولاد کند تا به این ترتیب فولاد هم‌چنان با ۵۴ امتیاز در صدرجدول جایگاه خود را مستحکم کند.

* را آهن یک – استقلال خوزستان صفر

در دیگر دیدار هفته بیست‌و هشتم راه‌آهن با سرمربی‌گری ابراهیم‌زاده در ورزشگاه دستگردی رودرروی تیم عبدالله ویسی قرار گرفت و در حالی که نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشت توانست با یک گل استقلال خوزستان را شکست دهد. علی‌ علی‌پور در دقیقه ۶۰ گل راه‌آهن را زد.

*سپاهان دو – سایپا دو

تیم های سپاهان اصفهان و سایپا البرز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان به تساوی دو- دو دست یافتند . گل‌های سپاهان را در این دیدار امید ابراهیمی و مهدی شریفی به ترتیب در دقابق ۴۴ و ۵۸ بازی به ثمر رساندند و گلزنان سایپا نیز سجاد شهباززاده در دقیقه ۲۰ و کاوه رضایی در دقیقه ۷۹ بازی بودند.

*صبای قم دو – ذوب‌آهن اصفهان یک

تیم ذوب‌آهن اصفهان که در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد در ورزشگاه یادگار امام قم رودرروی صبای قم قرار گرفت و در حالیکه خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به شدت احساس می‌کند شکست دیگری را متحمل شد و با نتیجه دو بر یک از حریفش شکست خورد.هادی شکوری در دقیقه ۴۹ بازی و رضا عنایتی در دقیقه ۹۲ برای صبا و رجب‌زاده دقیقه ۹۳ برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. ذوب‌آهن با کسب این نتیجه به همراه فجر سپاسی و مس کرمان از مهم‌ترین گزینه‌ها برای سقوط به دست یک هستند.

*فجر سپاسی یک – مس کرمان یک

تیم‌های قعر نشین جدول رده بندی در شیراز رودرروی هم قرار گرفتند و در پایان به نتیجه تساوی یک – یک رسیدند. در این دیدار ادینیهو در دقیقه ۶۵ برای مس و سلیمان نژاد در دقیقه ۸۰ برای فجر سپاسی گل‌زنی کرد.

* گسترش فولاد یک- ملوان بندر انزلی دو

تیم‌های گسترش فولاد تبریز و ملوان بندرانزلی در تبریز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم ملوان موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود را از پیش‌رو بردارد.