اعطای تخفیف اصلاح GPS و بیمه تضمین به خودروهای پلاک اروند

خورنا: سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند از اعطای تخفیف اصلاح GPS و بیمه تضمین به خودروهای پلاک اروند به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان تا غدیر خبر داد.

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در راستای فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر از طرف این سازمان و همچنین گمرک خرمشهر تسهیلات ویژه و قابل توجهی برای خودروهای پلاک اروند در نظر گرفته شده است.
وی با بیان تعداد خودروهای پلاک اروند موجود در منطقه افزود: در زمان حاضر تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر در حال تردد بوده و همه این خودروها می‌توانند از تسهیلات تخصیص داده شده بهره‌مند شوند.
سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در این راستا خودروهای پلاک اروندی که به‌موقع پروانه گمرکی را تمدید نکرده‌اند در خصوص بیمه تضمین شامل تخفیف ویژه می‌شوند.
وی اضافه کرد: همچنین آن دسته از خودروهایی که بنا به دلایل مختلف جی‌پی‌اس آنها دستکاری شده و نیاز به اصلاح دارند نیز شامل این تخفیف می‌شوند.
حسینی‌فر با بیان اینکه تا پایان سال گذشته، یک هزار و ۷۵ مجوز خروج از محدوده برای خودروهای وارداتی به این منطقه صادر شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال پیش تعداد یک‌هزار و ۵۴ خودرو به منطقه آزاد اروند وارد شده که تاکنون برای این خودروها یک هزار و ۷۵ مورد مجوز خروج از محدوده صادر شده است.
به گفته وی متقاضیان برای برخورداری از این تخفیف باید در ایام تعیین شده به گمرک منطقه آزاد اروند واقع در بندر خرمشهر مراجعه کنند.
سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اروند تصریح کرد: از زمان آغاز طرح واردات خودرو به منطقه آزاد اروند تخفیف‌های ویژه به مناسبت‌های مختلف به شهروندان آبادان و خرمشهری اعمال شده است.
وی ادامه داد: همه تلاش این سازمان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوده و تاکنون نیز با جدیت به این امر پرداخته شده است.
وی گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام شاهد رضایتمندی شهروندان آبادانی و خرمشهری در ایام عید باشیم.