واکنش طنزآلود لثارات به اظهارات آقاتهرانی: برادر عزیز! این طرف دروازه خودی است! دروازه حریف آن طرف است!

خورنا:‌ لثارات نوشت: یکی از اعضای جبهه پایداری: اگر بنا دارید آدم خوب به مجلس بفرستید رأی ندزدید، رأی نخرید، تقلب نکنید و جر نزنید! رفوزه شدن مردانه در انتخابات بهتر است از قبولی دروغکی! (مطبوعات هفته جاری)

۱-برخی معتقدند چون این سخنان در جمع جبهه پایداری بیان شده لذا مخاطب اعضای جبهه پایداری‌اند! (زبانم لال! غلط می‌کنند این برخی‌ها! یعنی اعضای جبهه پایداری اهل این کارها هستند؟)

۲-اما بعضی می‌گویند ایشان به‌در گفته تا دیوار بشنود!(سؤال پیش می‌آید که این دیوار کیست؟ ۸+۷ است؟ ساکنین فتنه است؟ اهل فتنه است؟ جریان انحرافی است؟ ۹+۵ است؟ یا… )

۳-عده‌ای هم معتقدند ایشان این بیانات را خطاب به اوباما و رقیبانش گفته و اصولاً هدف ایشان اصلاح وضع انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکاست! به هر حال ایشان (همان عزیز برادر) مدتی آمریکا زندگی کرده و برای نصحیت اوباما و رقبای انتخاباتی‌اش صلاحیت دارد!

۴-در این میان مشتی کارشناس با اعلام تردید نسبت به اینکه مگر در انتخابات مجلس ایران امکان خرید و فروش یا تقلب و دزدی آرا وجود دارد، به گوینده این سخنان هشدار داده‌اند که برادر عزیز! این طرف دروازه خودی است! دروازه حریف آن طرف است!

۵-البته تکرار حرف‌های اهالی فتنه درخصوص امکان دزدی، تقلب، خرید و فروش رأی در انتخابات ایران از سوی یکی از اعضای جبهه پایداری نشان از عمق بینش و بصیرت اهالی این جبهه دارد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *