بدهی ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری حمیدیه به سازمان تامین اجتماعی

خورنا: شهردار حمیدیه از بدهی ۸۰۰ میلیون تومانی این شهرداری به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

احمد آزادوار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار کرد: مدیریت شهرداری حمیدیه را در شرایطی به عهده گرفتم که شهرداری حمیدیه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بخش‌های مختلف بدهکار وحقوق پرسنل شهرداری به مدت چند ماه پرداخت نشده بود.

وی در ادامه ۹۰۰ میلیون تومان بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی را از معضلات دیگر شهرداری حمیدیه خواند و افزود: با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به سازمان تامین اجتماعی بخشی از مشکلات بیمه پرسنل حل شده است.

شهردار حمیدیه همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه در شهرستان حمیدیه گفت: استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها، جذب سرمایه گذار و مشارکت فعال مردم در بخش عمرانی و شهری از جمله برنامه‌های جدی شهرداری حمیدیه است.

وی افزود: با وجود مشکل جذب اعتبار در شهرستان حمیدیه شهرداری گستره فعالیت‌های عمرانی شهر را بر اساس بودجه فعلی انجام می‌دهد.

آزادوار ادامه داد: در شهر حمیدیه تمام مناطق از لحاظ ظاهری در یک سطح قرار دارند و هیچ منطقه‌ای نسبت به منطقه دیگر برجسته‌تر نیست.

شهردار حمیدیه با بیان اینکه اغلب مناطق شهر حمیدیه نیاز به عملیات زیرسازی دارند گفت: چندین سال است که حمیدیه با مشکل فاضلاب مواجه است و تا قبل از شهرستان شدن آن هیچ گونه اعتبار خاصی برای رفع مشکل فاضلاب شهر اختصاص داده نشده بود و هزینه تمام عملیات جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر از محل درآمدهای شهرداری تامین می‌شد.

آزادوار اظهار داشت: مطالعات پروژه فاضلاب حمیدیه انجام شد و پس از پیگیری توسط سید شریف حسینی یکی از نمایندگان مردم اهواز و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت نیرو مقرر شد از محل اعتبارات اختصاص داده شده به شبکه فاضلاب شهرستان اهواز اعتبار طرح ساماندهی شبکه فاضلاب حمیدیه کسر شود.

وی در ادامه گفت: عملیات جدول‌گذاری جوی‌های روباز مناطق فرهنگیان، انقلاب، کوی توحید، مطهری و دولت آباد حمیدیه با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی رو به اتمام است و پیش از پایان سال جاری تحویل داده می‌شود.

شهردار حمیدیه با اشاره به مشکلات بازار حمیدیه تصریح کرد: در هیچ جای ایران اتفاق نیفتاده است که شهرداری بخواهد در ازای مبلغ ۳ میلیون ریال غرفه واگذار کند.

آزادوار ادامه داد: با رعایت تمامی اصول بهداشتی مورد نیاز در سطح بازار همچنین حفظ فاصله لازم در بین صنوف بازاری از تمام فروشندگان اصلی بازار که محل مشخصی برای فروش محصولات خود ندارند دعوت کردیم تا بوسیله پرداخت مبالغ اولیه احداث بازارچه به شهرداری در مدت زمان کوتاهی صاحب غرفه شوند.

احمد آزادوار بیان داشت: متاسفانه از ۱۹۰ فروشنده باز ۵۰ نفر مبلغ ناچیزی دریافت شد.

شهردار حمیدیه ادامه داد: به منظور ساخت و تکمیل پروژه بازار حمیدیه از سرمایه گذار دعوت کردیم که کلیه عملیات اجرایی این پروژه را به عهده بگیرد.

شهردار حمیدیه با بیان اینکه راه‌اندازی آبنما در پارک شقایق ورودی منطقه دولت آباد یکی از پروژه‌های خوب زیباسازی در شهرحمیدیه است افزود: اعتبار تجهیز تمام پارک‌های شهر حمیدیه ازمحل منابع داخلی شهرداری تامین می‌شود.

شهردار حمیدیه احداث ساختمان پلیس راهور را از تکالیف شهرداری حمیدیه خواند و افزود: این ساختمان با اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان از بخش خصوصی و با برآورد مدت زمان ۳ ماه در حال اجرا است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *