برخورد با اخلالگران نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال اندیمشک

خورنا: فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: نیروی انتظامی با کسانی که در چهارشنبه آخر سال موجب بی‌نظمی و سلب آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کند.

اکبر کروندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: خط قرمز پلیس امنیت و آسایش شهروندان است و در صورتی که برخی افراد بخواهند با ایجاد مزاحمت برای مردم و راهبندان در معابر موجب اخلال در نظم عمومی شده و مرتکب جرم مشهود گردند دستگیر و تا آخر تعطیلات عید نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با جشن و شادی مردم مخالفتی نداشته بلکه شادمان نیز خواهد بود تصریح کرد: شهروندان در این گونه مراسم‌ها باید با رعایت قانون و حفظ نظم و انضباط اجتماعی اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان را نداده و با پلیس در برقراری نظم همکاری کنند.

فرمانده انتظامی اندیمشک از انجام پیش بینی‌های لازم برای برقراری نظم و امنیت در این روز در شهرستان خبر داد و افزود: استفاده از مواد آتش زا و محترقه خطرناک ممنوع بوده و پلیس به خاطر تامین سلامت مردم با استفاده کنندگان از این مواد برخورد قانونی خواهد کرد.

کروندی در پایان از مردم خواست که به هشدارهای پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه اعمال خلاف قانون و بی‌نظمی در این روز موارد را سریعا به خدمتگزاران خود در این نیرو اطلاع دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *